Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Hei (: Jeg har et sikkelig problem. Jeg merket det for noen uker siden nå, men det har fortsatt ikke gått over. Det var en natt jeg hadde så utrolig vondt i underlivet mitt, at jeg nesten ikke fikk sove. Trodde først det var blærekatar, men det virker ikke sånn nå siden det har vart så lenge... Her om dagen tok jeg ikke p-pillen min til samme tid som jeg pleier det er ved ni tiden. Da merket jeg at jeg ikke hadde vondt når jeg våknet. Dagen etter tok jeg p-pillen min til klokka ni, og sovnet igjen. Når jeg våknet svidde det sikkelig i underlivet mitt igjen. Det er også en ting til, når jeg har sex så kommer han nesten ikke inn i meg, også gjør det sikkelig vondt. Det svir, men etter en stund går alt fint Men det jeg lurer på er om det er p-pillene som gjør det, eller om det er noe annet.
Marikke Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Det der hørtes ikke noe godt ut. Kan det være en soppinfeksjon? Uansett synes jeg du skal ta en tur til legen. Sånn kan du jo ikke ha det. Lykke til!
Miel Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har hatt sopp én gang, og det sved veldig, spesielt ved samleie. Sviende kløe, på en måte. Var også veldig rød nedentil, og de indre kjønnsleppende hovnet opp. Har du økt/endret utflod i tillegg? Det er vanlig med hvit/gulhvit klumpete utflod ved sopp. Du får kjøpt Canesten e.l. reseptfritt på apoteket, men om det er første gang du har trøbbel der nede, og ikke er sikker på hva det er, bør du absolutt ta en tur til legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå