Gjest Torika Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Hei. Jeg trenger oppskrift på en bløtkakebunn med garanti på at den ikke detter sammen,jeg har fått oppskrifter her før ,men har selvfølgelig klart å rote den bort :-? Det HASTER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 Har ikke sukkerbrød oppskriften min i hodet nå, men det aller beste tipset jeg kan gi deg kommer her: Når du har tatt kaken ut av ovnen, hvelv den på en rist. La kaken avkjøles opp ned mens den fortsatt er i formen! Da faller kaken garantert IKKE sammen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. mai 2003 #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Oppskriften skal stå på toppen av potetmelspakken.. Gjorde ihvertfall det sist jeg kjøpte potetmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 4 egg 1,25 dl sukker Vispes til eggedosis (veldig stiv). Tilsett 2,25 dl hvetemel og 1 ts bakepulver. Røres forsiktig i. Haes i smurt rund springform. Settes i kald ovn, skru termostat på 200. Når temp. er nådd, skru ned til 100. Stek deretter i 1/2 time. Alltid vellykket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå