Gjest Torika Skrevet 27. mai 2003 #1 Skrevet 27. mai 2003 Hei. Jeg trenger oppskrift på en bløtkakebunn med garanti på at den ikke detter sammen,jeg har fått oppskrifter her før ,men har selvfølgelig klart å rote den bort :-? Det HASTER!!!
Lula Skrevet 27. mai 2003 #2 Skrevet 27. mai 2003 Har ikke sukkerbrød oppskriften min i hodet nå, men det aller beste tipset jeg kan gi deg kommer her: Når du har tatt kaken ut av ovnen, hvelv den på en rist. La kaken avkjøles opp ned mens den fortsatt er i formen! Da faller kaken garantert IKKE sammen :-)
Gjest Starya Skrevet 27. mai 2003 #3 Skrevet 27. mai 2003 Oppskriften skal stå på toppen av potetmelspakken.. Gjorde ihvertfall det sist jeg kjøpte potetmel.
Amica Skrevet 27. mai 2003 #4 Skrevet 27. mai 2003 4 egg 1,25 dl sukker Vispes til eggedosis (veldig stiv). Tilsett 2,25 dl hvetemel og 1 ts bakepulver. Røres forsiktig i. Haes i smurt rund springform. Settes i kald ovn, skru termostat på 200. Når temp. er nådd, skru ned til 100. Stek deretter i 1/2 time. Alltid vellykket!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå