Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Prippsi
Skrevet

Først må jeg spørre.......Er man forelsket i en person om man ser for seg familie og barn med en person?

Jeg liker nemmlig en veldig spesiell rødhåret mann. Han er helt fantastisk, vi ler sammens hele tiden når vi er sammens, tøyser, smiler når jeg får sms fra han, når jeg treffer han og tenker på han når jeg legger meg og når jeg står opp :)

Men......Han er litt tykk.Og det bekymrer meg litt. Kanskje jeg er litt redd for hvordan andre reagerer? Han har et stort nettverk av venner, og er kjempegodt likt.

Kanskje jeg er redd for å være flau over han? Det vil jeg ikke.

Men likevell liker jeg han utrolig mye. Hvorfor tenker jeg sånn da? Ja, jeg ser for meg en fremtid med han ja.

Flere som har hatt/har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært usikker på sånne ting før jeg har blitt sammen med noen. Tenkt på hva andre kommer til å tenke osv.. men det er jo bare tull, og blir fort glemt når man først er blitt sammen. :)

Gjest missLady
Skrevet

Ofte tenkt slik jeg også.. Men prøv å ikke bry deg om hva andre synes, men om va DU synes om han

Lykke til

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du er forelsket i en person synes du han er den fineste mannen i verden. Du er stolt over han. Ikke flau over han.

Gjest Chrissy82
Skrevet

jeg har også tenkt på dette men det går fort over.. ikke bry deg hva andre synes! det viktigste er at du liker han!

Skrevet

Jeg ville tro at du er usikker fordi du ikke stoler på dine egne meninger og følelser. For når du ikke stoler på deg selv, er det naturlig at du er redd for å begynne et forhold til en mann som du risikerer at folk ikke skjønner hvorfor du liker.

Men selv om det er grunnen, tror jeg ikke at det er en god unskyldning til å ikke ha et fohold til denne mannen. For det er jo du som kjenner ham på den måten, ikke de? Så da er det også vanskelig for dem å forstå. Og hører du på dem vil du bare ende opp med å bli ulykkelig og føle at andre styrer livet ditt. Så ta noen runder med deg selv, det beste ville nok være om du klarte å bestemme deg for å slutte å høre så mye på hva andre sier. Og om folk eventuelt kommenterer noe, skal du bare si at de ikke bør uttale seg for de vet ikke hva de snakker om. Enkelt og greit!

Gjest prippsi
Skrevet

Jepp, dere har rett. Så lenge JEG liker han og han er fantastisk mot meg,så hvorfor bry seg om hva andre mener?

Vet det er teit, og jeg er IKKE flau over han. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis folk har meninger om ham fordi han er litt tykk eller rødhåret er det strengt tatt dem det er noe rart med. Det ville aldri falt meg inn å tenke eller si noe negativt om forhold venner av meg har så lenge det virker som de har det fint sammen og er greie mot hverandre. Men kjenner igjen tankegangen, jeg har vært sånn selv at jeg har tenkt altfor mye på andres mulige meninger.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du er forelsket i en person synes du han er den fineste mannen i verden. Du er stolt over han. Ikke flau over han.

Slikt er individuelt. Ikke alle blir helt blinde og tankeløse selv om de er forelsket. :) Mange er i stand til å se vedkommedes feil, selv om de er forelsket i h*n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...