Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Har hatt et seksuelt forhold til en fyr i et par-tre måneder nå, vi har møttes i snitt en gang hver 14.dag tenker jeg. Sexen er helt helt fantastisk og blir bare bedre og bedre, og vi snakker bra sammen og har det hyggelig ellers de gangene vi treffes(for å ha sex) også. Men har ikke veldig mye kontakt utenom. Jeg sender en melding et par ganger i uka eller noe, og han svarer som regel med en gang, men er ikke veldig snakkesalig. Ringte han for å prate en gang her i forrige uke da vi begge var bortreist, hadde en koselig prat da og vi avtalte å prates når vi begge kom hjem igjen. Problemet mitt er at han (så å si)aldri tar kontakt, det er det alltid jeg som gjør, og jeg holder på å bli gal av det. Tenker på ham absolutt hele tiden og blir fysisk dårlig av det. Skjønner jo at dette ikke er noe sunt forhold og at han sannsynligvis bare er interessert i sex (vi hadde "den praten" for en stund siden og da svarte han litt vagt på spørsmål om han hadde følelser, men han ville altså fortsette selv om jeg sa at jeg hadde fått følelser for ham...) Iallfall, jeg tror at for mitt eget beste så må jeg bare kutte ham ut. Jeg blir helt dårlig av dette her og klarer ikke konsentrere meg på jobben bl.a.. Spørsmålet er hvordan jeg skal greie det. Jeg veksler mellom å ha vanvittig lyst til å plukke opp telefonen og spørre når vi skal treffes igjen, og å ville si at nå er det slutt. Hvis jeg bare hadde klart å holde meg til sex hadde det vært så bra, for den sexen er helt utrolig... vet at han synes det også. Argghhh.. trenger egentlig ingen råd, måtte bare få ut litt frustrasjon. Men hvis andre er/har vært i lignende situasjon vil jeg gjerne høre om deres erfaringer..
Gjest Gjest_champ5_* Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Kom deg bort, ta ferie dra til et annet land, dra på jentetur til syden, gjør noe helt annet.. slett nummer, stålsett tankene dine. Sett opp noen mål. Dette styrer du i hodet ditt.. hilsen mann
Gjest missLady Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Har vært i samme situasjon før. Litt anderledes, da jeg var forelsket og jeg trodde han også var det i en lang stund, helt til jeg spurte han om hvor han følte vi stod og han svarte noe som "e ikke forelska om det er det du lurer på!". Vi fortsatte å møtes litt etterpå, av samme grunn som dere. Men etterhvert taklet ikke jeg det mer, og det dabbet bare av til oss. Altså jeg sluttet å svare 'ja' på å komme på besøk.. Anbefaler vel til deg å si det til han, at du ikke kan treffe han mer på den måten dere treffes på da du har følelser for han! Blir ikke bedre av å møte en som ikke har samme følelsene tilbake! Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Anbefaler vel til deg å si det til han, at du ikke kan treffe han mer på den måten dere treffes på da du har følelser for han! Blir ikke bedre av å møte en som ikke har samme følelsene tilbake! Lykke til Jeg sa det til ham da vi hadde den praten, at jeg ikke orket mer hvis han ikke hadde noen følelser for meg. Men saken er den at hele greia er komplisert pga andre ting også som jeg ikke vil komme nærmere inn på. Konklusjonen var at vi ble enige om å fortsette som nå og se hvordan ting utvikler seg etterhvert. Så da tolket jeg det som at han har følelser for meg også. Men det er mulig jeg tok feil der, jeg er iallfall ikke fornøyd med hvordan han oppfører seg i forhold til meg, hvis han altså har følelser.
Gjest missLady Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Jeg sa det til ham da vi hadde den praten, at jeg ikke orket mer hvis han ikke hadde noen følelser for meg. Men saken er den at hele greia er komplisert pga andre ting også som jeg ikke vil komme nærmere inn på. Konklusjonen var at vi ble enige om å fortsette som nå og se hvordan ting utvikler seg etterhvert. Så da tolket jeg det som at han har følelser for meg også. Men det er mulig jeg tok feil der, jeg er iallfall ikke fornøyd med hvordan han oppfører seg i forhold til meg, hvis han altså har følelser. Beklager å må si det, men da har han nok ikke følelser.. Dropp han, finn deg noen bedre!
Gjest Fix Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Jeg sa det til ham da vi hadde den praten, at jeg ikke orket mer hvis han ikke hadde noen følelser for meg. Men saken er den at hele greia er komplisert pga andre ting også som jeg ikke vil komme nærmere inn på. Konklusjonen var at vi ble enige om å fortsette som nå og se hvordan ting utvikler seg etterhvert. Så da tolket jeg det som at han har følelser for meg også. Men det er mulig jeg tok feil der, jeg er iallfall ikke fornøyd med hvordan han oppfører seg i forhold til meg, hvis han altså har følelser. som du selv sier, er det noe som skurrer. Tror du ikke du kan ha fantastisk sex, med andre? Kansje tilogmed en som deler følelsene dine?. Sånn du holder på nå, skader du bare deg selv, og det tror jeg du vet veldig godt. Bare gjør det du må, så ordner resten seg. Du vet godt hva du må. Og ps. Men saken er den at hele greia er komplisert pga andre ting (DET SIER DEM ALLE)
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #7 Skrevet 23. juli 2008 som du selv sier, er det noe som skurrer. Tror du ikke du kan ha fantastisk sex, med andre? Kansje tilogmed en som deler følelsene dine?. Sånn du holder på nå, skader du bare deg selv, og det tror jeg du vet veldig godt. Bare gjør det du må, så ordner resten seg. Du vet godt hva du må. Og ps. Men saken er den at hele greia er komplisert pga andre ting (DET SIER DEM ALLE) Takk for gode svar. Ja jeg vet hva jeg må gjøre, og jeg skal virkelig prøve å få gjort det også.
Gjest Gjest_Sommer_* Skrevet 23. juli 2008 #8 Skrevet 23. juli 2008 Hei. Jeg har hatt et sex med eksen noen ganger, ca en 5-6 ganger. Han er gift og var det da vi treffes igjen. Jeg sluttet nettopp dette forholdet pga at jeg ser at det ødelegger mer enn det gjør godt iallefall for min del. Jeg orket det ikke lenger og sa ifra, han ble jo klart sur men vet nok at han kommer til å spørre etter at det har lagt seg igjen. Så jeg vil si til deg at du må få stoppet dette fort før det ødelegger deg.. Er deilig mens det står på, men det å oppleve å bli avvist er den vonde følelsen, man er vel ikke vant med å bare få et Ha det i fleisen, ikke jeg iallefall. Derfor sparer jeg meg til et forhold der personen jeg har sex med elsker meg.. Da er det verd det
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Ts her. D ahar jeg gjort det. Og har verdens verste kjærlighetssorg. er så kvalm at jeg tror jeg skal spy. Håper bare det var det riktige å gjøre.
Gjest Gjest_Susan_* Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 Du, det er veldig hardt og veldig trist. Men det er det riktige å gjøre. Derfor: stå ved det, og se framover. Lov det. ;-)
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Du, det er veldig hardt og veldig trist. Men det er det riktige å gjøre. Derfor: stå ved det, og se framover. Lov det. ;-) Klarer ikke... er fortsatt kjempekvalm, sov bare to timer i natt, spiser ingenting.. Det er mye verre enn før! Jeg har aldri hatt det sånn før i hele mitt liv og jeg holder det ikke ut, og jeg tror ikke det er mulig at en person kan føle så sterkt og den andre ikke noe! Han ville jo at vi skulle fortsette å ha sex likevel, så jeg kommer nok til å sende han en melding etterhvert. Nå vet jeg iallfall hva jeg har å forholde meg til, og det er noe dritt, men jeg klarer likevel ikke å holde meg unna han, og det er så jævlig vondt... Har klart å la være å kontakte han siden lørdag kveld. Og må la han være i fred en stund nå for å ikke være desperat og klengete. Skjønner bare ikke hvorfor ikke den helvetes dusten ikke kan innse at vi passer perfekt sammen.
Gjest Gjest_bare_innom Skrevet 28. juli 2008 #12 Skrevet 28. juli 2008 Må bare spørre; er denne typen singel, eller er han i et annet forhold? Er det derfor det er "komplisert"?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #13 Skrevet 28. juli 2008 Må bare spørre; er denne typen singel, eller er han i et annet forhold? Er det derfor det er "komplisert"? Han er singel, det er jeg som har vært i et annet forhold, men det er slutt nå.
Gjest Gjert Skrevet 28. juli 2008 #14 Skrevet 28. juli 2008 Skjønner bare ikke hvorfor ikke den helvetes dusten ikke kan innse at vi passer perfekt sammen. Hvorfor er det så hardt for deg å forstå at han ikke er interessert i deg på den måten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå