Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 Er det noen som har vært hos de? Hvordan er prisene der på en standard "klipp bort det slitte, og jeg vil ikke ha kort hår takk" klipp? Hyggelige folk der? Osv
Gjest sånn passe misfornøyd Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Tja. Var der i fjor en gang, og var ærlig talt ikke spesielt imponert etterpå. Prisen var sånn omtrent vanlig synes jeg å huske, reagerte ikke på at det var verken spesielt dyrt eller billig. Klippen (spurte etter omtrent det samme som du beskriver her) var sånn passe; relativt kjedelig og egentlig ikke spesielt flatterende. Hadde sikkert vært fint på en med en helt annen hårtype, men jeg gikk ut av salongen seende ut som en, vel, 25 år gammel kjerring. Hvorfor klagde jeg ikke, spør du? Jo, damen var rett og slett gretten. Nå er jeg ingen tilhenger av denne overstrømmende, maniske servicegreien, men et halvveis forsøk på normal omgjengelighet tillater jeg meg å forvente. Så, jeg gikk heller hjem og fikset det selv. Alt i alt havnet de på minussiden hos meg, men det var jo tross alt bare ÉN erfaring. Det var fredag ettermiddag, jeg var siste kunde før stengetid, og damen var sikkert møkk lei og ville hjem. Men likevel; det skal nok en del suksesshistorier til fra den kanten der før de har meg tilbake i stolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå