MayaMyhr Skrevet 23. juli 2008 #1 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvor mye koster det å få utstedt selve førerkortet nå? Jeg bestod oppkjøringa i dag og skal hente førerkortet. =D Så jeg lurer på hvor mye jeg må ut med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 23. juli 2008 #2 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Hvor mye koster det å få utstedt selve førerkortet nå? Jeg bestod oppkjøringa i dag og skal hente førerkortet. =D Så jeg lurer på hvor mye jeg må ut med. 250 tror jeg.. og så koster vel bildene noen tiere eller noe slikt.. og GRATULERER Endret 23. juli 2008 av Aurela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 23. juli 2008 #3 Del Skrevet 23. juli 2008 262,- 200 for selve førerkortet og 62 for bildet.. http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=Page...bSideInnholdMal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayaMyhr Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 23. juli 2008 Tusen takk! =) Deilig å være ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 23. juli 2008 #5 Del Skrevet 23. juli 2008 Hentet du ikke ut førerkortet med en gang??? Kjørte du opp i Moss??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 23. juli 2008 #6 Del Skrevet 23. juli 2008 Litt på siden, men er det mulig å få et nytt førerkort med nytt bilde? Og vil det i så fall koste 262? Jeg ser seriøst helt jalla ut på mitt førerkortbilde, og vil så veldig gjerne ha et nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 23. juli 2008 #7 Del Skrevet 23. juli 2008 Litt på siden, men er det mulig å få et nytt førerkort med nytt bilde? Og vil det i så fall koste 262? Jeg ser seriøst helt jalla ut på mitt førerkortbilde, og vil så veldig gjerne ha et nytt. Ja og Ja man må ta bilde på trafikkstasjonen, men kan ta så mange ganger man vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MayaMyhr Skrevet 23. juli 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 23. juli 2008 Puserjenta: Jeg kjørte opp i Moss ja, måtte til Hafslund Trafikkstasjon i Sarpsborg for å bestille kortet. Så nå er det bestilt og det kommer snart i posten =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå