Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lucky08
Skrevet

jeg har kjøpt eggløsningstest og gravid test fra billigtester.no

kjøpt 2 ulike typer eggløsningstest, bare stripsen, og en sånn som du holder i mens du tisser på den..

Men jeg får aldri noe positivt signal på noen av dem...

Er de av dårlig kvalitet?

(Eller så er det bare kroppen min som ikke fungerer)

For etter jeg hadde vært på GU forrige gang sa legen at jeg skulle ha eggløsning om 2 dager.. men ingen positiv test..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de er ikke dårlige, men mange (inkludert meg selv) får ikke like positive tester som det skal være i følge bruksanvisningen. Egentlig skal jo teststreken være like sterk som, eller sterkere enn, kontrollstreken. Det har jeg omtrent aldri opplevd, men jeg har stabil syklus med eggløsning hver gang likevel. Jeg gikk rett og slett bare ut fra at når den var på sitt sterkeste (før den så blir svakere igjen) hadde jeg eggløsning, og det stemmer perfekt med hva jeg selv kjenner i kroppen. Det tar nok ikke mange syklusene før du skjønner hva som er en positiv test for deg.

Skrevet

Jeg har bare hatt dårlige erfaringer med billig tester. Jeg har også brukt den nettsiden du har kjøpt dine produkter.

erfaringsmessig så synes jeg at det er "tunge" produkter å bruke da for eksempel teststreken skal bli sterkt farget, Hvis den ikke er det er det ikke riktig i følge bruksanvisningen.

Blir bare ball å skal sitte å tyde hvor sterk fargen er.

Jeg gikk deretter over til Clearblue sine produkter, både eggløsningstester og monitor, og jeg brukte selvsagt Clearblue sin graviditetstest. Ikke noe problem med disse.

Skrevet

Utelukkende gode resultater med graviditetstestene fra billige teste. Jeg har testet med både stick og strips, alt har vist rikitg resultat. (Har vært gravid flere ganger.)

Gjest Fisk73
Skrevet

Jeg har brukt eggløsningtestene fra billigetester.no nå i flere måneder, jeg har bare brukt staver. Hos meg får jeg helt klart sterkere teststrek før EL, så jeg har ikke hatt noen problemer med testene derfra.

Graviditetstestene har dessverre vært negativ hver gang.....

Skrevet

Har bare hatt god erfaring med testene derfra. Viste tydelig at jeg var gravid og viste tydelig når jeg hadde el. Ingen problemer som sagt.

Skrevet

Jeg har aldri fått positivt svar på eggløsningstestene (verken disse eller de fra clearblue), men jeg har nå blitt gravid likevel.. Så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...