Gå til innhold

Støvletter

Nicky B

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_ShopGirl_*
Fikk den nye laredoute katalogen her om dagen og skal bestille meg skinnstøvletter. Men hvilke?

Disse i sjokoladebrunt?

Eller disse i nøttebrunt?

...eventuelt svart?

Innspill, anyone? ;)

Jeg har nettopp henta støvletter fra La Redoute... De du henviser som nøttebrune, men isvart. De er NYDELIGE!! Super kvalitet, gode å gå i (var litt trange over foten akkurat til å begynne med,men det gikk fort over) og rett og slett skikkelig pene. Kan absolutt anbefale disse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de første, i sjokoladebrunt, hadde finest form og farge.

Jeg fikk litt skippergate-feeling av de to andre :fnise:

Endret av Gaby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns de første, i sjokoladebrunt, hadde finest form og farge.

Jeg fikk litt skippergate-feeling av de to andre :fnise:

Jeg syns også at de kan se litt skippergata ut- men det kommer seg helt an på hva man har på seg til.

Derfor har jeg bestilt det første paret i sjokoladebrunt, tror de passer best til alt annet jeg har av klær og vesker. Dessuten har de lavere hæl og jeg vil ha et par støvletter jeg kan bruke i hverdagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på resten av antrekket. Hvis du bruker lange bukser/skjørt utover, ville jeg valgt støvlettene med pynt nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Må bare oppdatere litt. :fnise:

Bestilte de i sjokoladebrunt, men ble skikkelig skuffet da jeg fikk de. De var greie nok, men slettes ikke så fine som de så ut på bildet. Dessuten var de litt "kjedelige".

Tok en sjans og byttet til "skippergata" støvlettene i nøttebrunt. Hadde bestemt meg for å sende de tilbake igjen, men når jeg fikk pakken før helga og så de i levende live, så lignet de ikke på bildet i katalogen i det hele tatt. Støvlettene er skikkelig stilige og ser slett ikke skippergata ut IRL i det hele tatt.

Fargen er mer cognac og skinnet er av den typen som bare blir finere og finere jo mer de brukes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...