Gjest solhatt Skrevet 23. juli 2008 #1 Skrevet 23. juli 2008 jeg er veldig "fan" av disse tuppene, istede for løsnegler.. men de holder ikke mer enn en ukes tid før de begynner å brekke litt å bli stygge.. men for å få lagt på nye må jeg jo få av den gele greia.. limet på selve neglen er helt ok.. den går jo lett av sammen med neglene forsåvidt.. men det gele opplegget som er på hele neglen min er så vanskelig å få av.. kan ikke drive å pelle å file å styre.. har en gang kjøpt sånn lim fjerner til løsnegler.. funka dårlig, å dene geleen sitter vel enda bedre enn limet.. noen som vet om noe som funker????? trenger sårt svar da jeg må få på nye negler før jeg skal i bryllup til helga!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 23. juli 2008 #2 Skrevet 23. juli 2008 Hei! Jeg vet ikke hvilke tupper du har, men jeg kan anbefale deg å investere i uv-gel negler (eller bare tupper da) på en skjønnhetssalong. Det kan variere hvor lenge de holder, men jeg hadde noen som satt på fra januar til juni i år, altså i seks måneder. De holdt seg like fine hele tiden, og det var jeg selv som ville fjerne dem, kunne beholdt dem mye lenger. Mine satt på tærne, men hun neglepleieren som satte dem på sa at de fint kunne sitte på fingrene også :o) Jeg betalte vel... hmm, 100 per negl. Det tar jo litt tid å feste dem da, og file dem fine og sånt, men tiden det tar er absolutt verdt det. Da vet du at du har fine negler i lang tid fremover. Men siden spørsmålet ditt handlet om å fjerne neglene, kan jeg fortelle hvordan mine ble fjernet. Først ble tuppen (altså geleen da) filt kraftig ned, også brukte hun en neglesaks og noe som for meg så ut som en tang, og bare dro geleneglen løs fra den riktige neglen. Det tok vel rundt en time å fjerne de to neglene, men hun var veldig forsiktig av seg, hadde hun tatt i litt hadde det gjerne gått fortere... :o) Uansett, om du har en skjønnhetssalong i nærheten, kan det nok være lurt å ta turen innom, om ikke for å bestille time så spørre dem hvordan de ville ha fjernet geleneglen. Lykke til, og kos deg i bryllup! :o)
CHANELine Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 De kan løses opp og fjernes med Aceton som du får kjøpt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå