Gå til innhold

Babyalbum

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har tenkt å begynne å lage babyalbum til den lille prinsessa mi. Men det som irriterer meg litt er at det bare er slike album man må lime inn bildene i, jeg vil gjerne ha med lommer. Noen som vet hvor man kan få kjøpt/bestillt det hen? Hvilke album har dere, gjerne link:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet dessverre ikke hvor du kan få tak i et slikt album. Men lommer er bra! Ville bare si at du må passe deg for å ikke sette i gang et for stort prosjekt. Mamman min laget sånt album til meg, og det er ikke ferdig enda. La meg si det sånn, jeg flytta ut for ganske mange år siden... :fnise:

Skrevet

Lommer er ikke så populært hos butikkene for tiden - scrapbooking som gjelder. Men sannsynligheten for å bli ferdig er nok større med lommer...

Jeg ville satt meg ned og googlet litt på engelsk. (eks photoalbum baby) Og funnet et amerikansk selskap som sender. Dollarkursen er lav, du kommer sannsynligvis under tollgrensa på NOK 200, og porto er ikke så alt for ille.

Skrevet

Men du kan kanskje bruke et vanlig album med lommer i? Så kan du heller dekorere utsiden litt finere og mer personlig selv?

Skrevet
Har tenkt å begynne å lage babyalbum til den lille prinsessa mi. Men det som irriterer meg litt er at det bare er slike album man må lime inn bildene i, jeg vil gjerne ha med lommer. Noen som vet hvor man kan få kjøpt/bestillt det hen? Hvilke album har dere, gjerne link:)

Du får det hos alle fotobutikkene. Men syntes da at de man limer på var mye bedre når det gjelder å dekorere/skrive personlige ord, lime inn figurer osv. (og husk at du kan bruke teip som er mer praktisk, hvis du en gang ombestemmer deg om den måten bildene er satt på, så kan du bare rive av uten at de blir skadet)

Mine barn er store, men har kjøtt baby album (med "blanke ark"), og så fikk jeg tips fra butikkdama. Husker ikke navnet på butikken, den er en lokalbutikk. Men du får som sagt "lommealbum" på nesten alle fotobutikker.

Good luck! Blir sikkert så fint! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...