Tjorven Skrevet 10. november 2003 Forfatter #61 Del Skrevet 10. november 2003 Her har jeg lagt ut ennå et perlesmykke: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=512&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. november 2004 #62 Del Skrevet 5. november 2004 OK, jeg drar frem en eldgammel tråd her, men dette var gøy! Inspirert av denne tråden strikket jeg mitt aller første amrbånd i går, og det ble ikke så verst for et første forsøk! Ikke så flott strikket som andre bilder jeg har sett, men det får komme med øvelse! Artig! Nå venter jeg bare på at noen kan lære meg hvordan jeg lager tvinne-perler-rundt-stål-streng-armbånd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. november 2004 #63 Del Skrevet 22. november 2004 Det kommer, Possum! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. november 2004 #64 Del Skrevet 22. november 2004 Det kommer' date= Possum! Yeiy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThereseF ikke innlogget Skrevet 22. november 2004 #65 Del Skrevet 22. november 2004 Kjempegøy å lese denne tråden. Masse inspirasjon. jeg har også fått lagd en hel del smykker nå (strikker ikke enda) og moren min er 'agent' for hun selger så det suser til kollegene sine!! Det er kjemepgøy! Gleder meg til flere gode tips og 'oppskrifter'! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå