Bjørnemor Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 (endret) Som i overskriften og ikke så langt unna Oslo. Er det noe spennende, romantisk å finne på med sin kjære? Endret 22. juli 2008 av Bjørnemor
Mixelite Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Som i overskriften og ikke så langt unna Oslo. Er det noe spennende, romantisk å finne på med sin kjære? Jeg ville ha tatt en tur på den greske restauranten Zorbas. Det er nesten som å være i Hellas(spesielt hvis man går ut litt sent og blir litt utover mot stengetid) og maten er knallgod ;-)
Bex Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Skal man spandere på seg en riktig god middag, så gå på Baltazar ved Domkirken. Ellers er det koselig med middag/lunsj på Ekebergrestauranten. Andre fine opplevelser er botanisk hage på Tøyen og Emanuel Vigeland Museum på Slemdal. Hva med piknik i parken (mange fine parker rundt omkring) eller spa/basseng på et av hotellene i byen. Og Tusenfryd er jo gøy... Hm, det var det jeg kom på nå. Ikke veldig my, men litt inspirasjon, kanskje. Du finner oversikt over hva som skjer i Oslo bl a her: http://www.detskjerioslo.no/hvaskjer/calendar.php?op=week
Gjest StoreSky Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Øyene! Ta med mat og drikke, pledd og solfaktor og dra ut på en av øyene. Nesten som "syden" bare billigere Gressholmen og Langøyene er min anbefaling.
pinar Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Ellers må man ikke glemme aker brygge og festningen. kommer veldig ann på hva man er ute etter og, byliv?butikkker?mat?
Bjørnemor Skrevet 24. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2008 Har så utrolig lyst å ta bobblebad med min kjære.. noen som vet om hvor?
Bex Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Google: hotel oslo boblebad, da får du opp en del. Tror det beste er enten å bo på et hotel med spa-avdeling, eller kun boblebad, eller så er nok disse anleggene åpne for andre besøkende enn hotellets gjester også. Let litt rundt på nett, og finn det hotellet som frister mest. De første linkene foreslo hotel Bastion og Bristol, men er nok mange andre som også har. Rica Holmenkollen er vel spa-hotell, men vet ikke om de har boblebad. Ring rundt og hør, kanskje?
Gjest Sisu Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 En spasertur langs Akerselva er også ganske fint!
Gjest gladlaks Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Dere kan ta med badetøy og dra til frysja øverst i Akerselva. Der er det veldig fint, og det er dessuten Oslo's reneste badevann. Eller ta trikken til sportsplassen og gå turstien ned til utsiken og sjømannsskolen.
AnetteR Skrevet 27. juli 2008 #10 Skrevet 27. juli 2008 En gang tok vi t-banen opp til nydalen og sikk sakket nedover helt til grønland. Altså gjennom bydeler som var helt ukjente for oss. Spesielt på grünerløkka og grønland storkoste vi oss med butikker og kafeer. Kan kanskje også benyttes i andre deler av byen? "opplev nye bydeler"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå