trampoline Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Selvbruningskrem til ansikt som bygger opp en brunfarge GRADVIS og som ikke gir mer kviser enn det man allerede har ? dvs.at den IKKE er fet. Holder på med noe greier som skal fjerne kvisene men som samtidig gjør meg ganske blek- hadde vært greit å være like brun i ansiktet som på kroppen. Brunkrem (sånn sminke brunkrem) er utelukket- ikke min greie!
Jean Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Sök i min blogg: "Fakebränna i ansiktet" så tror jag du hittar mitt inlägg och några tips om produkter där. MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
Nienna83 Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 du mener vel fuskbränna i ansiktet....? Jeg må bare si at den søkefunksjonen din i bloggen din er fryktelig dårlig.. Den finner dokumenter som ikke eksisterer og peker til sider som ikke inneholder emnene.. Dårlig lagde greier..
Jean Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Du menar bloggverktyget som bloggen ligger i. Ja, det är inte det bästa, finns betydligt stabilare plattformar att bygga blogg på, men det är för mycket jobb att byta nu. Här, jag hittade mitt inlägg: http://skindeepbyjean.blogg.se/2008/march/...et.html#comment MVH Jean www.skindeepbyjean.blogg.se
-Butterfly- Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 TS spurte om GRADVIS selvbruning, ikke vanlig selvbruning... Biotherm har en som virker bra,men desverre ikke bra på uren hud...
Rosenrød Skrevet 23. juli 2008 #6 Skrevet 23. juli 2008 Takk for link, Jean! Tror jeg skal teste ut en av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå