Silfen Skrevet 27. mai 2003 #1 Del Skrevet 27. mai 2003 Ville bare si fra at jeg er en meget æresrik person og min ære meget lett blir krenket. Straffeloven §246: Den som ved ord eller handling krenker en annens æresfølelse, eller som medvirker til dette, straffes med bøter eller fengsel inntil 6 måneder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. mai 2003 #2 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, ja... ære være deg... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 27. mai 2003 Hva? Hvaaaa? Prøver du være ironisk? Hæææ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. mai 2003 #4 Del Skrevet 27. mai 2003 Nei... morsom liksom... :oops: Nytta ikke helt, skjønner jeg Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 27. mai 2003 *Anmelder Suzy for forsøkte morsomheter på min bekostning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. mai 2003 #6 Del Skrevet 27. mai 2003 *panikk* :o :o Ber tynt om forståelse for at det var et ordspill som på en måte bare lå og ropte på å bli brukt.... *på gråten* Suz ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 27. mai 2003 Ah. Knuse eller ikke.... Hmm. JEg må tenke litt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 27. mai 2003 #8 Del Skrevet 27. mai 2003 Å ellers, hva skal dere ha til middag i dag, da :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 27. mai 2003 Hva??? Er det et forsøk på å si at jeg er for feit? Er det nå du skal komme på oppskrift på en grønn salat med vann? Blir så forbanna når folk hinter om min person altså. Morderatorrrrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 27. mai 2003 #10 Del Skrevet 27. mai 2003 Hva??? Er det et forsøk på å si at jeg er for feit? Er det nå du skal komme på oppskrift på en grønn salat med vann? Blir så forbanna når folk hinter om min person altså. Morderatorrrrrr! Du starficjh. Jeg forsøker å være hyggelig, jeg forsøker å hinte at vi må slutte med dette tullet. Men så er du sarkastisk og ironisk og prøver å etterligne en en annen bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg forsøker egentlig bare ha det moro på min egen bekostning da, men men. Om du må slå deg på minnies "alle er ute etter henne" opplegg, vennligst gjør det andre steder enn i mine tråder. For jeg gidder ikke ha dette opplegget ødelegge mer av mine små forsøk på selvironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2003 #12 Del Skrevet 27. mai 2003 Vel, jeg kan godt være ute etter deg jeg om det høres forlokkende ut!... Liker damer med mange armer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 27. mai 2003 Oh la la. En aquanaut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mai 2003 #14 Del Skrevet 27. mai 2003 ...and possessing the mamilian diving reflex if I may... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. mai 2003 #15 Del Skrevet 27. mai 2003 På en annen tråd er det noen som "mobber" avaturen min..... hva skal jeg gjøre.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 27. mai 2003 Du bør ta et klyster. Maximillian og trillian er a couple à brilliant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 27. mai 2003 #17 Del Skrevet 27. mai 2003 Du bør ta et klyster. Maximillian og trillian er a couple à brilliant. :o nei ellers takk jeg har andre lyster.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 27. mai 2003 Da må du spørre deg til råds annetsteds hen. For selv om jeg gir de eneste riktige rådene, så skader det ikke meg at du får feilaktige opplysninger andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå