Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest solbrent
Skrevet

Jeg er så utrolig solbrent i ansiktet. Er det noen som har tips til en kjølende ansiktsmaske eller liknende? Jeg har på aftersun og aloevera og sånn, men savner noe som gir en lengre kjølende effekt og næring til huden.

ER det noen der ute som har en oppskrift så jeg kan stikke opp på butikken å handle?:)

Hilsen Pinky.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er så utrolig solbrent i ansiktet. Er det noen som har tips til en kjølende ansiktsmaske eller liknende? Jeg har på aftersun og aloevera og sånn, men savner noe som gir en lengre kjølende effekt og næring til huden.

ER det noen der ute som har en oppskrift så jeg kan stikke opp på butikken å handle?:)

Hilsen Pinky.

Afther Sun er veldig bra. Og Aloe Vera.

Skrevet

Youhurt Naturell lindrer når man er solbrent.

Jeg sverger til Jason Aloe Vera når jeg er solbrent. Smører på et tykt lag med bodylotionen og flere ganger. Det hjelper alltid på min lyse hud.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei :)

Et vedig bra tips er aa smore paa Eddik.. Lukter ikke saa veldig bra, men funker, det gjor det! Ogsaa putte Edikk i badekaret hvis kroppen har faatt litt for mye sol ogsaa :)

Lover deg at det virker :)

Skrevet

og det beste av alt skal faktisk være varm, fersk urin! :)

Skrevet
og det beste av alt skal faktisk være varm, fersk urin! :)

Vær snill og demonstrer du da!:P

TAkk for tips! Da blir det shopping! Leste avokado også skulle være bra:) Ønsk meg lykke til!

Skrevet
Vær snill og demonstrer du da!:P

TAkk for tips! Da blir det shopping! Leste avokado også skulle være bra:) Ønsk meg lykke til!

nei jeg er ikke solbrent :ler:

Skrevet

Ikke akkurat hjemmelaget, men har hørt at Multivitamin masken fra Dermalogica er god på solbrent hud. Noen som vet om dette stemmer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...