Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Usikker_*
Skrevet

For de fleste av dere vil disse spørsmålene helt sikkert virke dumme, men jeg har en rekke navn på ting som jeg ikke vet hva er/hvor er...

Det var ikke før på ungdomsskolen at jeg skjønte hva sex var, og senere dukket det opp flere ord som jeg bare latet som jeg forsto.... nå begynner det på en måte å bli for seint å spørre om slike ting, jeg skal liksom kunne det som 19åring...

:sjenert:

det jeg lurer på er da:

er det noe forskjell på knulling, puling, fingring, runking?

hva vil g-punktet si?

er klitoris den samme plassen for alle kvinner (altså en konkret ting) eller er det bare et område hvor man er svært følsom?

hva er analsex, og munnsex?

hva er forskjellen på vaginal og vanlig orgasme?

:forvirret: :klø: :rodme:

har selv vært sexuell aktiv i litt over et år (har kjæreste), har aldri hatt orgasme tror jeg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
For de fleste av dere vil disse spørsmålene helt sikkert virke dumme, men jeg har en rekke navn på ting som jeg ikke vet hva er/hvor er...

Det var ikke før på ungdomsskolen at jeg skjønte hva sex var, og senere dukket det opp flere ord som jeg bare latet som jeg forsto.... nå begynner det på en måte å bli for seint å spørre om slike ting, jeg skal liksom kunne det som 19åring...

:sjenert:

det jeg lurer på er da:

er det noe forskjell på knulling, puling, fingring, runking?

Knulling og puling er det samme. Fingring er når noen stikker fingrene sine i fitta di og runking er når noen bruker hånda på mannens pikk.

hva vil g-punktet si?

er klitoris den samme plassen for alle kvinner (altså en konkret ting) eller er det bare et område hvor man er svært følsom?

Ja, klitoris er alltid på samme sted. Ligger mellom kjønnsleppene, ett par cm ned fra starten av leppene.

hva er analsex, og munnsex?

hva er forskjellen på vaginal og vanlig orgasme?

:forvirret: :klø: :rodme:

Vaginal orgasme oppnås uten stimulering av klitoris, altså kun ved samleie (stimulering av vagina). Er vel ikke noe som heter vanlig orgasme..

har selv vært sexuell aktiv i litt over et år (har kjæreste), har aldri hatt orgasme tror jeg....

Gjest Gjest
Skrevet

Munnsex er når du bruker munnen på pikken/ballene til typen din eller han sleiker deg.

Analsex er når kjæresten din putter pikken sin i rompa di.

Gjest Gjest
Skrevet

kjønnslepper ja...det var det å :sukk:

det er selve fitta på en måte? ser jo ut som lepper.... kan man kjenne klitoris??

Skrevet
kjønnslepper ja...det var det å :sukk:

det er selve fitta på en måte? ser jo ut som lepper.... kan man kjenne klitoris??

Ja, man kan kjenne den. Bilde av klitoris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...