Gå til innhold

Torsdagsklubben

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Neste uke begynner det igjen! Gleder meg!

Skrevet

Åhh, jeg gleeeeder meg... Men får kanskje ikke sett det pga jobb.. :( Men håper jeg får sett det.. :) Supert at det er tilbake.... :tommelsmil:

Skrevet

Men hva da med Criminal Minds som pleier å gå torsdag 21.40?

Er jo to episoder igjen av min elskede serie....

*løper over til TV2.no for å sjekke....*

Skrevet

Gleder meg også. Håper de holder samme nivå som tidligere.

Skrevet

Å det er i dag :) Det skal jeg få med meg. Har likt de foriige sesongene så håper det blir like morsomt nå.

Skrevet

Liker programmet veldig godt, bra det er tilbake!;) Men de kan gjerne droppe talen til O-J på slutten.. bare dårlig og flaut!! :nei:

Skrevet
Men de kan gjerne droppe talen til O-J på slutten.. bare dårlig og flaut!! :nei:

Så enig, så enig!

Skrevet

Liker programmet, men mye kommer an på gjestene. Jenny var fryktelig tåpelig å høre på.

Skrevet

Huff.. OJ har helt mistet piffen. Hele talen var bare tåpelig.

Skrevet

Jeg likte gårsdagens torsdagsklubben. Men Jenny var litt teit å høre på synes jeg..

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg de første minuttene... men jeg syntes vel Jenny til tider "redda" hele showet.. hehe..!

"Talene" til Otto har jeg ikke hatt så veldig sans for, men i går syntes jeg den bare var enda dårligere enn jeg kunne huske...!

Skrevet

Otto Jespersen blir bare mindre og mindre morsom, den talen på slutten hadde jeg bare lyst til å slå av (men mannen fulgte med, så jeg kunne ikke). Ellers var det jo gøy, holdt på å le meg i hjel da Otto jr. greide å få Snoop til å se ukomfortabel ut. :fnise:

Skrevet

Ikke så bra, synes jeg. Har ikke sansen for Silje Stang på tv, hun gjør seg best i radio.

Skrevet

Jeg så det og syns det var morsomt særlig innslaget med den hasjboden :ler:

Likte ikke at Otto harselerte med Mia Gundersens opplevelse av en voldtekt :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...