Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Nå er jeg (dessverre) ikke prøver ennå, men pga dårlige erfaringer med hormonell prevensjon, har jeg begynt å tempe. Og her inne på prøverforumet vet jeg at dere har god peil på slikt!

Jeg har brukt temping som prevensjon tidligere, og det har funket veldig bra. Men mitt spørsmål nå er om jeg kan stole på temperaturen når jeg har migreneanfall?

Hvor kan jeg lese om "usikker" temping? Noen som har en god nettadresse?

Tusen takk for svar, og lykke til med prøvingen! Selv må jeg smøre meg med tålmodighet til min kjære vil bli pappa... :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jeg neimen ikke sikker på. Kan være du sover for urolig til at det blir rett, men ellers kan jeg ikke si det vil ha noen påvirkning :klø:

Men jeg pleier bare hoppe over slike dager, og heller ha en "orange" dag eksta.

Vanligeste problemene er:

- mer eller mindre søvn enn normalt for deg (slår ikke ut på meg, så sant jeg har fått 2 timer sammenhengende søvn)

- varmt/kaldt rom (husker ikke om den slår ut på meg)

- alkohol (slår kun ut på meg om jeg har vært direkte full)

- feber (slår ut på alle ;))

Linker:

pernille.info

ovusoft.com

fertilityfriend.com

snartgravid.com

Bare spør, så er det forhåpentligvis noen som har svar :)

Skrevet

Du må nesten sjekke individuelt hvordan dette har innvirkning på deg. De første månedene bør du bruke annen prevensjon i tillegg, sånn at du lærer din syklus å kjenne. Det som gir utslag på deg trenger ikke å gjøre det på andre og motsatt. For meg forsvant migrenen da jeg sluttet på hormonprevensjon, så det kan jo være du er like heldig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...