Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

jeg har nå datet en gutt i 4-5 måneder men vi er fremdels ikke sammen. han er redd for å binde seg og vil derfor ta det rolig, som eg forsågitt skjønner. men hvor lenge skal jeg vente på han?? er det dårlig gjordt av meg å date/ha sex med andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Spør hva han tenker om at dere begge dater/ha sex med andre. Hvis han sier det er greit, er han nok ikke så interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde vel blit enda reddere for og binde meg til ei som lurte på om det var greit og pule litt rundt mens hu venta på at jeg sku bestemme meg for fast forhold eller ei....trukke jeg ville satsa på hu nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missLady
jeg har nå datet en gutt i 4-5 måneder men vi er fremdels ikke sammen. han er redd for å binde seg og vil derfor ta det rolig, som eg forsågitt skjønner. men hvor lenge skal jeg vente på han?? er det dårlig gjordt av meg å date/ha sex med andre??

Først og fremst ville jeg ha snakket med han. For å si "redd for å binde" seg betyr ofte at han vil ha i pose og sekk. Vil ha deg, men vil også ha friheten til å holde på med andre jenter..

Og ja, om du liker han og vil være sammen med han, synes ikke du det blir feil å ligge med andre? Ville du likt om han lå med andre??

Og det med dating, spørr han du, hvor dere ligger, dater han andre, ligger han med andre? osv osv.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde vel blit enda reddere for og binde meg til ei som lurte på om det var greit og pule litt rundt mens hu venta på at jeg sku bestemme meg for fast forhold eller ei....trukke jeg ville satsa på hu nei

Støttes. Hadde du spurt meg om det, eller gjort det. Hadde du ikke vært mye tess i mine øyne... Hvor desperate er folk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min erfaring med forpliktofober tilsier at dersom de etter lengre tid ikke er sikre paa hva de vil og ikke vil forplikte seg, saa er de nok ikke interesserte nok. Som regel liker de veldig godt aa ha ei fast ei, men uten aa forplikte seg til henne, saa blir det mindre stress aa kutte henne ut naar noe 'bedre' dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Julia_*

Jeg har vært i akkurat samme situasjon, begynte bare med sex og utviklet seg til følelser for min del, og resulterte i en del dating.

Jeg gikk rundt og ventet og ventet på ham, men ting tok laaang tid !

Viste seg at han ikke var typen som rushet inn i et forhold, han ville bli kjent med meg først og vurdere om vi var rette for hverandre. Han ville heller bruke lang tid på denne "fasen" enn at det skulle blitt slutt fort visst vi ble sammen for tidlig.

Fair nok, men GUD så sprø jeg ble av å vente og vente, og jeg var nære å gi opp maaange ganger.

Så ikke alle gutter er redde for å binde seg selv om det kan virke slik.

Hører med til historien at vi er sammen nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var sammen med en "slik" i 7 år. Han var redd for å binde seg osv. Sjønner ikke i dag at vi var sammen etter 1 år, men slik er det...Spør han, spør om han hva han legger i at han trenger tid, om han har et tidsperspektiv på tiden osv... Mitt råd etter min erfaring er i allfall. Ikke kast bort verdifull tid av livet ditt på en som ikke vet hva han vil noen gang...(Min erfaring) Jeg brukte de beste årene av mitt (30 årene) på en som ikke viste noe, noengang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...