Gjest Gjest_Tessa_* Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Har dere noen erfaring med dette merket? Tenker ikke på selvbruning og sololje, men aftersun, hudkremer etc
Solknapp Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har brukt en aftersun fra dette merket, det var en alovera ice gel Utrolig bra. Den avkjølte og ga virkelig fuktighet til en solbrent hud. Beste after sun jeg noen gang har brukt! Kjøpte den i Thailand, men mulig man får kjøpt det over nettet også?.. Har i allefall ikke sett det i Norge. Jeg kommer garantert til å kjøpe denne igjen, om jeg får mulighet
Olive Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Jeg elsker Hawaiian Tropic! Syns mye av greiene var altfor klissete til å begynne med, men nå har jeg skjønt at de er sånn deilig klissete - ikke fettete kliss. Også lukter mesteparten veldig godt Syns solkremene er veldig drøye i forhold til en del andre..
mesajenta Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Dette er noe av de beste sol produktene jeg har vært bore i hvertfall Veldig fornøyd! Bra konsistens på solkremen hvertfall som trekker fort inn og lukter friskt. Den holder også lenge selv om man svetter og/eller bader noe som er et stor pluss så man slipper å smøre seg 100 ganger iløpet av dagen. Aftersun deres har en veldig deilig og avkjølende effekt, men kan være litt treg til å trekke inn i huden! Men dette gjør ikke meg noe ettersom den gir god næring og glød til huden så er jeg fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå