Gjest Ajja Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Vi skal nå freshe opp kjøkkenet vårt med nye skapfronter og benkeplater og gjøre litt om på kjøkkenet. Har IKEA stammer(kjøkken) fra før så vi bytter bare fronter og benkeplater. Trodde dette skulle bli en smal sak og gleden over å få et nytt kjøkken er stor.. men nå syns jeg det er vanskelig å velge... Vi har rustikke fliser på gulvet og disse er det ikke aktuelt å skifte. Kjøkkenet blir malt hvitt og jeg vil ha en hvit kjøkkeninnreding (klassisk som ikke går av moten etter 2 år..) med enten hvit eller tre benkeplate. Er det noen som har bilder av sitt IKEA kjøkken? Det ville hjulpet mye å sett hvordan det ser ut i et ordentlig kjøkken, syns det er så vanskelig å se på nettsidene.. Blir kjempeglad for respons her
Bex Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Jeg har dessverre ikke bilde av mitt Ikea-kjøkken, men jeg har dette i krem: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/94480807 Har mørk benkeplate i heltre. Lekkert sammen. Men du vet at Ikea har en egen kjøkkenkatalog du kan få tilsendt? Der er det mange fine bilder av kjøkkenene de har. Mulig det kommer ny nå i månedsskiftet, men du kan jo kanskje ringe og høre. Eller ta turen innom, så får du den der.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Har dessverre ikke bilde av mitt kjøkken, men siden du har rustikke gulvfliser (høres veeeldig fint ut forresten) så vil vel denne typen passe? Veldig tidløst og elegant spør du meg! http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/20085828
Zzyzx Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Vær 100% sikker på at de faktisk har det du vil ha. Og da mener jeg 100%! Vi var der og fant ut at frontene vi ville ha var på vei ut, så vi kunne ikke få alt vi ville ha. Så vi gikk igjen to uker etterpå dette, med noen andre fronter i tankene. Gjett hva? På vei ut! Er visst vanskelig å si noe om dette på nettsidene eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå