Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #1 Del Skrevet 22. juli 2008 møtte en fyr ute i helga som jeg brukte ganske mye tid på, dvs preiking. han var grei nok, men ikke min type. nå har han så lyst å møtes igjen, men jeg kjenner at jeg fikser det ikke. kjenner jo ikke fyren, men er likevel redd for å såre han.. hva skriver jeg i sms'n? forslag? jeg må bare si at det er svært lenge siden jeg har vært i denne posisjonen med evt dater og sånt, før mobilens glanstid, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frustrert Skrevet 22. juli 2008 #2 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva med noe slikt: Hei og takk for sist. Synes du var en trivelig fyr, men tror ikke du er helt min type Har ganske sær smak, jeg Prøv å muntre ham opp og få ham til å forstå at det er deg det er noe "galt" med. Tror han blir minst lei seg da Utrolig lei situasjon, men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva med noe slikt: Hei og takk for sist. Synes du var en trivelig fyr, men tror ikke du er helt min type Har ganske sær smak, jeg Prøv å muntre ham opp og få ham til å forstå at det er deg det er noe "galt" med. Tror han blir minst lei seg da Utrolig lei situasjon, men lykke til hehe, var ikke dum den! takk for forslaget. hele greia er en lærepenge til meg. ikke sånn big time, men når jeg kjenner at her er det faktisk ingen connection, så er det greit å gå sin vei. huff. vil ha en mørk, vakker mann, jeg. a la mr.big. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest *266 Skrevet 22. juli 2008 #4 Del Skrevet 22. juli 2008 Ah. En typisk "nice guy" som ikke vekker noen brennende følelser i deg! klassiker. Ja, det er bedre å si det direkte til han, og ikke driv med 'hinting' på at du ikke vil se han mer. Hinting i sånne situasjoner funker dårlig, spesielt om han trodde ting gikk bra mellom dere. Jeg har et forslag... Ring istedenfor å sende sms. Sms er ynkelig i min mening. Det er iallefall noe du kommer til å lære noe av! lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #5 Del Skrevet 22. juli 2008 jepp, ingen brennende følelser. så nå grubler jeg litt...tenker at jeg kan risikere å lete lenge da. kanskje sånne staute karer bare trenger litt tid. nei, farsken heller, jeg vil bli forelska jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #6 Del Skrevet 22. juli 2008 Du bør respektere den andre såpass at du aviser face to face eller i det minste pr. telefon. Vær ærlig, men ikke brutalt ærlig, høflig og bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bobby_* Skrevet 24. juli 2008 #7 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva med noe slikt: Hei og takk for sist. Synes du var en trivelig fyr, men tror ikke du er helt min type Har ganske sær smak, jeg Prøv å muntre ham opp og få ham til å forstå at det er deg det er noe "galt" med. Tror han blir minst lei seg da Utrolig lei situasjon, men lykke til Eh, jeg synes ikke denne var noe særlig. En avvvisning er en avvisning samme f ... Men de fleste gutter takler det. Jeg avviser med å si enten at jeg dater noen andre for tiden (kan være sant), eller ved å si at jeg er rett og slett ikke klar for noe. Det siste er jo nærmest sannheten. Avvis på samma måten du vil bli avvist selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. juli 2008 #8 Del Skrevet 24. juli 2008 Du bør respektere den andre såpass at du aviser face to face eller i det minste pr. telefon. Vær ærlig, men ikke brutalt ærlig, høflig og bestemt. Hvorfor skal hun avvise han face to face eller pr telefon? Hvis dette er en mann hun har møtt en gang på byen, og ikke mer, ser jeg ingen grunn til at hun ikke kan sende han en sms? Man skylder da ikke noen en voldsom forklaring på hvorfor man ikke er interessert. Det er jo bare sånn noen ganger, uten at det betyr at den andre er en dårlig person. Selv pleier jeg bare å si at du var en hyggelig fyr, men dessverre var det ingen gnist fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 24. juli 2008 #9 Del Skrevet 24. juli 2008 Bare skriv at du ikke egentlig er klar for noe nå, og at det var litt dårlig timing. Trenger ikke å unnskylde noe, eller møte ham. Sms er helt kurant til såpass korte bekjentskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 28. juli 2008 #10 Del Skrevet 28. juli 2008 Du bør respektere den andre såpass at du aviser face to face eller i det minste pr. telefon. Vær ærlig, men ikke brutalt ærlig, høflig og bestemt. Nå snakker du ut i fra hva DU foretrekker. Jeg mener at det ikke har noe med respekt å gjøre. HVA du skriver derimot, har det. Vær hyggelig og gjør det så skånsomt du greier. Jeg har diskutert dette med venninner og vi var skjønt enige om at vi foretrakk avslaget i en sms foran en telefonsamtale etter en første date. Ikke alle foretrekker å måtte svare når de blir fortalt at de ikke ble utvalgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 28. juli 2008 #11 Del Skrevet 28. juli 2008 dere har møttes EN gang, og han har så bedt deg ut på date pr sms, om jeg forstår ts rett? synes første forslag var best jeg, men vær enkel og ærlig. noe alla "Hei og takk for sist. Synes du virker som en trivelig mann, men føler ikke helt at vi passer sammen likevel. Ha en fin dag. Hilsen xxx" enkelt, ærlig og uten noe mikk. Jeg hadde også foretrukket en slik sms dersom jeg ba ut noen pr sms, som ikke var interessert. Ikke dill med å si det er du som er feil, for det er vel ikke snakk om at verken du eller ham er feil, det er bare ikke en match med dere to sammen. Du er fin som du er, go ikke teit og rar selv om du ikke faller for alle menn du møter. Og han er fin som han er, selv om ikke du føler dere har rett kjemi. altså er ingen av dere feil eller teite, så det er liksom ikke noe vits i å prøve å få deg til å være den stygge fæle her, det kan hende du tror på det selv. og til folk som sier at siden du ikke fallt for ham, og at du vil ha en som er slik og sånn, at du dermed bare vil ha bad guys og dumper good guys fordi de ikke er spennende nok, ignorer dem!! De aner jo ikke noe mer om verken deg eller denne mannen, en hva noen av oss andre her inne vet, og det er revnende lite. Om han er en good guy eller ikke, og om drømmemannen din er en bad guy eller ikke, aner ingen av oss her inne. Så ikke hør på sytete mannfolk som mener at snille menn havner sist, de har rett og slett ikke forstått noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest men Skrevet 28. juli 2008 #12 Del Skrevet 28. juli 2008 Sms er ynkelig i min mening. Det var da voldsomt. Ts skal avslå en date fra en hun tilfeldigvis kom i prat med på byen nettopp, ikke informere mannen om skilsmisse etter 10 års ekteskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå