Gjest Neferet Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hei! Er det noen her som har erfaring med å bruke Stine Østby som fotograf? Eventuelt har andre gode tips? *håpe*
LilleEkorn Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Kjenner ikke til henne, men kan anbefale Frøydis Geithus på Studio Fazett. http://www.studiofazett.no/
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Jeg anbefaler Henrik Kreilisheim, gå inn på www.henrikfoto.no, og klikk på blogg. Der ser du mye han har gjort.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2008 #4 Skrevet 29. juli 2008 Hei! Er det noen her som har erfaring med å bruke Stine Østby som fotograf? Eventuelt har andre gode tips? *håpe* Moment Studio er gode på brudebilder! www.moment.no
Gjest DropIn Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 Moment Studio er gode på brudebilder! www.moment.no Jeg har bestilt hos Moment. 3 av mine venniner som giftet seg i Oslo har valgt Moment! Tevje hos Moment er visst veldig flink...
Arwen Skrevet 1. august 2008 #6 Skrevet 1. august 2008 Vi brukte Grorud fotosenter og var veldig fornøyd, søsteren min brukte Studio vest og har knallfine bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå