Gå til innhold

Meddelelse fra Lott@

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Æhh - mange sier seg uenig med deg også... :wink:

Det blir naturlig nok oversett vet du Maya :wink:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke mer aggressiv fordi jeg velger fete sorte bokstaver i ett innlegg - fargevalg og fonter har med det estetiske i mine innlegg å gjøre - intet annet. Det er jo alldeles tullete å påstå at en debattant er mindre intelligent grunnet fargevalg og fonter......

Fete sorte fonter er å oppfatte som å snakke høyere, rope eller lignende! Samme som å skrive MED STORE BOKSTAVER, det blir også for å utheve det en sier.

At du ikke mener det slik er jo en ting, men når det er slik man utnytter fete typer, uthevinger og store bokstaver på internett, så er det slik mange vil oppfatte deg!

(andre farger en sort synes ikke jeg sier noe om humør, men fete typer, store fonter og store bokstaver gjør det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Fred og fordragelighet ja, joda, jeg kan selvfølgelig moderere munnbruken min jeg - uten problemer MEN, det forutsetter vesentlige ting:

Samtlige brukere skal behandles likt. Jeg vil ikke ha noen som helst spekulasjoner fra Minnie's side som påstår at jeg stiller henne spørsmål på pur f###.

Og...... jeg bruker fonter, farger OG smileys etter MITT velbefinnende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Vel, så lang er hvertfall debatten forholdsvis rolig og hvis vi sammen kan komme frem til en løsning for hvordan vi skal oppføre oss uten at mod. må blande seg inn så er jo det den beste løsningen.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da dere!

Er det store fargerike og kraftige sorte fonter og smileys det handler om her ?

Er det DERFOR alle reagerer ?

Hva med at KG`s ledelse fjerner disse da, hvis de kun er til irritasjon og sier mer om meningene til en person, enn det vedkommende skriver....

Blir det bedre da ?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og...... jeg bruker fonter, farger OG smileys etter MITT velbefinnende!

Det har da alltid jeg gjort også. Det er en del av "meg" her inne. Men nå har iallefall du sagt deg villig til å moderere deg. Ett skritt nærmere å møtes på halvveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Herregud da dere!

Godt forsøk men du får ikke dreid debatten inn på noe annet for å "redde" Lott@ ut av gjørma hun selv har satt seg fast i Diva. Dette må kun komme seg ut av selv ved å ta seg sammen og innse at også hun må skjerpe seg, ikke bare alle andre.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Ja, jeg har sagt mitt m.h.t det å moderere språkbruken. Men, jeg la til grunn noen kriterier som jeg venter på svar på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er valgfritt om en vil være her eller ikke.

Dersom noen velger å slutte:

SÅ SLUTT.

Ikke forvent at vi skal be på knærene etter "å ikke slutt" osv.

Er drittlei alle disse oppmerksomhetsstuntene.

Godt sagt Mayamor. Forskjellsbehandling eller ikke...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da dere!

Er det DERFOR alle reagerer ?

Hva med at KG`s ledelse fjerner disse da, hvis de kun er til irritasjon og sier mer om meningene til en person, enn det vedkommende skriver....

Blir det bedre da ?

:roll:

Man kan kanskje prøve å sette seg inn i hvordan språket er på internett dersom man skal være der?

Dersom man kun hadde mulighet til å skrive rett frem, uten uthevinger eller andre måter å legge trykk på ord eller setninger man ønsket å legge trykk på, så hadde det blitt bra platt her inne.

MEN DERSOM HELE INNLEGGENE SKRIVES SLIK, SÅ MENER IHVERTFALL JEG AT DET FREMSTÅR SOM GANSKE BRÅKETE, NÅR DE FLESTE ANDRE BRUKER DISSE FONTENE ELLER UTHEVINGENE HOVEDSAKLIG TIL Å FREMME EN STEMNING ELLER TYNGDE BAK ETT ORD ELLER SETNING.

Det blir litt sånn at; " har jeg lyst til å vræle istedenfor å prate vanlig i hverdagen, så gjør jeg det så!!" Og det kan man jo, men man risikerer jo å bli utestengt fra en del steder der også! Tror ikke det hadde vært verken lett å få jobb eller pop å dra på kafe dersom man skreik konstant!!

Og jo, det blir faktisk skrekkelig likt!! Kanskje den skrikende ikke mente det stygt, men det ville bli oppfattet slik av allmennheten fordet! DET er jo ett poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg inngår ikke kompromisser med folk jeg vet ikke akter å holde seg til det de sier. Dessuten er det ikke Lott@ som bestemmer her.

De som vil være på KG får holde seg til reglene og de som er ute etter å lage bråk og faenskap kan bare slette brukerprofilene sine. Så enkelt er det faktisk.

Men nå må jeg jobbe...... tilbake om noen timer.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, så lang er hvertfall debatten forholdsvis rolig og hvis vi sammen kan komme frem til en løsning for hvordan vi skal oppføre oss uten at mod. må blande seg inn så er jo det den beste løsningen.

Minnie

:D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja' date= jeg har sagt mitt m.h.t det å moderere språkbruken. Men, jeg la til grunn noen kriterier som jeg venter på svar på!!

Sist jeg sjekket var det Gry som satte kriterier for Kvinneguiden. Dersom du backer ut pga. at du føler deg urettferdig behandlet, så gjør det da - ikke lag så j*vlig mye fuzz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Godt forsøk men du får ikke dreid debatten inn på noe annet for å "redde" Lott@ ut av gjørma hun selv har satt seg fast i Diva. Dette må kun komme seg ut av selv ved å ta seg sammen og innse at også hun må skjerpe seg' date=' ikke bare alle andre.Minnie[/quote']

Minnie, jeg klarer fint å "redde" meg selv, det vet du. Jeg har sagt at språkbruken min skal modereres fra min side, men som nevnt, jeg vil ha kriteriene jeg satte på plass før det skjer. Et av kriteriene gjelder deg Minnie, og det vil jeg ha svar på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt forsøk men du får ikke dreid debatten inn på noe annet for å "redde" Lott@ ut av gjørma hun selv har satt seg fast i Diva. Dette må kun komme seg ut av selv ved å ta seg sammen og innse at også hun må skjerpe seg, ikke bare alle andre.

Minnie

Å herregud! Minnie, det var overhodet ikke det som var poenget. Du er så langt på vidda fra sannheten. Fatter ikke at du synser i øst og vest, og samtidig tramper på de som har en SMULE annen mening enn deg!

Jeg skjønner bare ikke hvorfor det er så ille at folk bruker farger og smileys!

SERIØST!

Herregud for en barnehage!!!!!!

Dette går rett til h.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Et av kriteriene gjelder deg Minnie' date=' og det vil jeg ha svar på![/quote']

Jeg bøyer ikke av for trusler fra noen.

Det beste du kan gjøre er å la meg være i fred, ikke still meg spørsmål og ikke skriv i dagboken min. Bruk voy.com for å få ut frustrasjonen din, der er det ingen mod. som vil sensurere deg.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Jeg inngår ikke kompromisser med folk jeg vet ikke akter å holde seg til det de sier. Dessuten er det ikke Lott@ som bestemmer her.Minnie

Du vil altså ikke inngå noe kompromiss?? Greit nok det, du vant Minnie :o kos deg med seieren!!!

Lott@ has left the building ----------------->

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...