Gå til innhold

Kona mi vil hete fast food!

Anbefalte innlegg

Gjest Luna Salami
Skrevet

Hallo jenter!

Jeg er, eller var, lykkelig gift. Helt til kona prøvde GHB, og fikk en spiseforstyrrelse.

Nå står hun opp halv seks hver dag, og rusler ned til den lokale Shell-stasjonen og kjøper hurtigmat til frokost. Særlig er hun helt forgapt i en kebab-variant som heter Luna Salami.

Et halvmåneformet brød med salamipølse og ost inni.

Hun kommer tilbake til lunch, middag og kvelds for å spise luna med salami.

Hun kjenner alle de som jobber i kassa, og pleier å prate med dem mens hun tygger.

Vi bor i ei bygd der alle kjenner alle, og folk prater allerede om henne.

Men de vet ikke det verste: Hun har fått det for seg at hun skal skifte navn!

Nå vil hun bytte navn til Luna Salami!

Jeg forstår ikke lenger hva som foregår i hodet hennes. Hun er visstnok ikke psyk nok til å bli innlagt, men jeg tror hun ville hatt det best på en institusjon allikevel. Hvordan kan jeg snakke henne ut av dette navnebyttet? Jeg elsker henne, men vil heller at hun beholder det gamle navnet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Luna Salami var da et ganske fint navn syns jeg. :)

Gjest missLady
Skrevet

Synes det høres litt sinnsykt ut! Men ja, luna var da fint det, men skeptisk til å hete salami!! Haha!

Skrevet

Luna er jo et flott navn!

Hva med et kompromiss? Luna er greit, men kutt ut salami??

:fnise:

Skrevet

neimen herligheten!!! Et vokent menneske med sikkert et fint navn som hun alltid har vært fornøyd med(?) skal da ikke bytte navn med kebabnavn. Det er ikke mulig!!

Uansett hvor fint navet Lune er fint (synes selv det er det) Burde en tenke seg om bakgrunnen til navnet. Er enig med TS det er sykt.

Vet ikke helt hvordan du vil gjøre det, men ta det opp med henne og fortell hvor latterlig det er å bytte navnet sitt på den måten. Hvis det kommer en ny type salami som hun elsker, skal hun da bytte nanet til den nyes?! Dette er utrolig!

Lykke til uansett!

Skrevet

:hoho:

Er enig i at Luna er fint, men Salami?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kanskje hun fikk ideen etter å ha sett "Friends"? Den episoden hvor Phoebe skiftet navn til Princess Consuela Bananahammock, og Mike til Crap Bag.

Gjest Gjest
Skrevet

Dersom innlegget ditt er seriøst så vil jeg tro hun er syk ja. Høres rett og slett psykotisk ut. Rusutløst psykose...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...