Gjest Venter Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 Hei, Vi har vært prøvere i 18 måneder og mannen har fått påvisst få spermier. Vi venter på inkalling til Haugesund. Jeg har alltid hatt stabile sykluser på 30 dager. Mens forrige syklus varte 33 dager. Denne gangen er jeg nå på dag 37, men på dag 34 tok jeg en clearblue digital test sent på ettermiddagen. Den viste ikke gravid. Jeg hadde mens murringer for en uke siden, men det er mens har ikke kommet. Har noen andre opplevd å få negativ clearblue, men allikevel vært gravid? Jeg skal til legen, men pga av ferie fikk jeg legetime om 3 uker. Takk for svar
NemoLinn Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 erfaringsmessig så er Clearblue ganske sikker.
mrsSJ Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Det er visst noen som bruker lang tid på å produsere høyt nok hcg nivå til at det slår ut på tester. Har en bekjent som ikke testet positivt før hun var seks uker på vei.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg forventet mens 8 juli (26 dagers syklus), men testen slo først positivt ut 16 juli på kvelden. Altså over en uke på etterskudd. Så enten har jeg hatt lengre syklus enn vanlig denne måneden - noe jeg tror er sannsynlig, eller så brukte jeg lang tid på å produsere nok hcg.
Timar Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Jeg testet med CB den dagen jeg forventet mens, og fikk negativt svar. Testet positivt først 4 dager senere, med test fra billig.tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå