Gjest brødrister Skrevet 22. juli 2008 #1 Skrevet 22. juli 2008 I går ringte jeg rørleggeren å avlyste avtalen, fordi han skulle komme tidlig, og jeg heller ville sove. Han spurte ikke etter noen grunn, men jeg var forberedt på å si at jeg måtte jobbe. Jeg satt igjen med skikkelig dårlig samvittighet. Er du som meg?
Lady Fantasy Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Nei. Dvs. jeg kan godt ha veldig lyst til å gjøre det om jeg er trøtt eller sliten, men gjør det ikke.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Det kommer an på hvor trøtt og sliten jeg er det. Jeg er innmari trøtt hver eneste morgen, så om jeg skulle avlyse hver gang jeg ville sove litt så hadde jeg aldri fått gjennomført noe som helst. Men man kan jo være så trøtt og sliten av og til at man bare ikke klarer tanken på å komme seg ut av senga. Så sliten at det grenser til å være syk. Og da avlyser jeg med god samvittighet. Skjer ikke ofte, men har skjedd. Iblant skal man lytte til kroppens behov og ta det på alvor når det kjennes ut som man holder på å knekke sammen. Men nå vet jeg jo ikke hvor trøtt du var da.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #4 Skrevet 22. juli 2008 Jeg kan også være slik,i ekstreme tilfeller. Det har hendt jeg har utsatt avtaler pga rot. Ikke bra...
tineline Skrevet 23. juli 2008 #5 Skrevet 23. juli 2008 Hvis jeg er veldig sliten en dag kan jeg feks avlyse en kaffeavtale på ettermiddagen eller lignende. Men når det gjelder håndverkere o.l. tør jeg ikke avlyse, fordi det ofte tar tid før de kan komme neste gang...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå