Viper Skrevet 10. april 2002 #1 Del Skrevet 10. april 2002 Hei. Det er slutt mellom meg og min tidligere samboer/forlovede. Vi bor fortsatt sammen og er verdens beste venner. Problemet mitt er at jeg ønsker at vi skal bli sammen igjen. Det var en fellesbestemmelse å gjøre det slutt, men jeg har aldri angret så mye på en avgjørelse i hele mitt liv som nå. Det finnes kun en jente som dette her og jeg ønsker virkelig å ha henne i mitt liv som kjæreste. Hun treffer andre gutter og har skaffet seg en fast elsker. Hun sier at følelsene for meg er der enda, kanskje enda sterkere en tidligere. Det plager meg ikke at hun har en elsker. Jeg føler meg veldig rådvill om dagen, da jeg bruker mye tid på å tenke på dette. Håper noen kan gi meg et råd på hva jeg skal gjøre her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 11. april 2002 #2 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg kan. Jeg er fortsatt glad i deg og følelsene er ikke blitt noe mindre. Men jeg har tatt av meg ringen og bryllupsplanene ble lagt på hylla, og jeg vil derfor ikke prøve på nytt fordi jeg er usikker på om det kommer til å fungere. Jeg kommer ikke til å takle et brudd til, og jeg vil ikke at vi skal skilles som uvenner. Derfor...det er bare vennskap jeg kan tilby deg akkurat nå.....jeg har nok med meg selv og få orden på ting.. Jeg vet det plager deg litt at jeg treffer elskeren min...Det er min måte å distansere meg fra deg...Det er også derfor jeg absolutt vil flytte ut av soverommet. Jeg orker ikke å ha noe forhold til noen, nå vil jeg være singel og fri til å gjøre som jeg vil, jeg orker ikke å måtte kjempe for å få et forhold til å fungere i tillegg til alt det andre (du vet hva) Beklager å måtte såre deg, men vennskap er alt jeg har å tilby....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #3 Del Skrevet 11. april 2002 I fare for at jeg griper inn i noe veldig personlig vil jeg bare komme med en reaksjon: Loretta - du virker som kynisk og utrolig egoistisk! Tenk å fortsatt bo sammen med eksen, skaffe seg elsker og forvente at han fortsatt skal være din beste venn! Du lar han ikke gå videre, men går videre selv! Jeg gremmes på dine vegne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 11. april 2002 #4 Del Skrevet 11. april 2002 Jeg forventer faktisk ingenting, og jeg hindrer han ikke i å gå videre. Ikke åpne kjeften din uten at du har noe konstruktivt å komme med, den situasjonen her vet du ingenting om, so SHUT THE FUCK UP BITCH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 11. april 2002 #5 Del Skrevet 11. april 2002 Eh... hvorfor diskuterer dere dette i et offentlig forum om dere ikke er interessert i å høre hva andre har å si? Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. april 2002 #6 Del Skrevet 11. april 2002 Sier som Nelle jeg.Dette hører ikke hjemme i et diskusjonsforum. Må dere ta dette skriftelig så ta det på mail da vel???? Dette blir litt for privat etter min mening. Håper dere for ordnet opp dere i mellom.Lykke til. klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 11. april 2002 #7 Del Skrevet 11. april 2002 Sannsynligvis var det vel den ene parten som gjenkjente seg selv i det første innlegget. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #8 Del Skrevet 11. april 2002 loretta - dette er et diskusjonsforum. Her kommer man med meninger om innleggene som blir skrevet. Hva hadde du forventet deg? Et privat rom for deg og denne fyren? Om du ikke ville ha kommentarer så kunne du pratet med han på en annen måte enn her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 11. april 2002 #9 Del Skrevet 11. april 2002 Viper! Får helt vondt av å lese innlegget ditt Ikke mye annet du kan gjøre enn å flytte ut og komme deg videre. Å bo sammen, samtidig som hun har elskere er bare å pine deg selv. DET ER SLUTT!!! Eneste trøst er at det blir betre etterhvert. TRO MEG! Om noe tid skjønner du kanskje ikke hva det var du i det hele tatt så i hu. Sånn hadde eg det iallefall. Klem og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viper Skrevet 12. april 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg legger denne diskusjonen død. De kom ut litt feil og synes det var dumt at dere anklager henne for noe. Jeg synes denne jenta er det beste som har hent meg. men jeg vil ha henne i livet mitt og da har jeg henne som venn. Det er helt ok for meg at hun har en elsker. Ha en fin kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. april 2002 #11 Del Skrevet 12. april 2002 Lykke til Viper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loretta Skrevet 12. april 2002 #12 Del Skrevet 12. april 2002 For det første var det ikke jeg som la inn innlegget, det var Viper. Jeg og Viper har kommet fram til en avtale, og jeg finner meg ikke i drittslenging fra personer som ikke aner noen ting om vår situasjon, det må også legges til at heller ikke Viper har levd i Sølibat siden det ble slutt. Jeg tilbøy medg å flytte ut, men Viper ba meg bli boende, fordi han satte stor pris på vennskapet mitt og syns det hadde vært kjempekoselig om jeg ble boende. Jeg tror jeg har spurt han 100 ganger om han er helt sikker på at dette er ok. Grunnen til at jeg svarer på innlegget er faktisk den at jeg er den som best kan svare på det - INGEN andre.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 12. april 2002 #13 Del Skrevet 12. april 2002 Til dere begge to. For oss andre utenforstående er det temmelig innlysende at dere må kutte båndene og flytte fra hverandre, og til deg Loretta: Du er den som har makten her, han er gla i deg og vil ha deg som kjæreste igjen, selvklart at han sier at det ikke plager han at du bor der og ikke er hans allikevel, men hvis han hadde det så fint sånn, hvorfor så skrive innlegget til å begynne med? Hvorfor tenker han på dette hele tiden? Du må være den tar ansvar her og sørger for at en av dere flytter. Hvem vet, kanskje det vil hjelpe dere å finne sammen igjen, når dere finner ut åssen det er å være helt uten hverandre. Sånn som det er nå, så er det ikke holdbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå