Leeloo Skrevet 21. juli 2008 #1 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) For de som ikke liker nedlasting; meg bekjent er denne filmen ikke særlig tilgjengelig, tror den finnes på DVD i tyrkia, ikke hørt om andre. Hvis den kan kjøpes på nettet anbefaler jeg først og fremst dette, selv har jeg den allerede på VHS, men kvaliteten er jo ikke fabelaktig (ei heller den nedlastbare filen, men bedre). Den har en plagsom grønn tekst, men ettersom mye av filmen foregår på makedonsk er den grei å ha. Filmen er min absolutte favoritt, så den på kino da den kom, og den var lenge min eneste grunn til å eie en videospiller (når som den ligger på harddisken min kan jeg endelig sette videospilleren i boden). http://www.imdb.com/title/tt0110882/ Innlegget redigert. Sjå reglane. Glow (mod) Endret 23. juli 2008 av Glow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 21. juli 2008 Sjekket Amazon.co.uk og ser at de nå har den på sone 1 DVD, så da er det endelig en lovlig måte å skaffe seg den på (selv har jeg ikke sonefri spiller, så forblir lovløs). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå