Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg har i det siste begynt å legge mer og mer merke til hvor mye hår jeg mister hver dag. Før hadde jeg relativt tykt hår, men det er blitt tynnere og tynnere. Før tenkte jeg ikke særlig over det, før jeg oftere og oftere måtte rense sluken i dusjen. Nå mister jeg store mengder hår hele tiden! Det spiller ingen rolle når jeg drar hånden gjennom håret, det kommer gj.snittlig 20/30 hårstrå av... hver gang! Jeg har begynt å ta B-vitaminer. Er det noen andre ting jeg kan gjøre for å forebygge hårtapet? Jeg er jo bare 20 år gammel:S snufs... Skulle tro jeg hadde begynt på cellegift...
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Er forresten jente, og det er greit at jeg likner veldig på min far, men jeg må vel ikke få måne selv fordiom??!?:O
lillesky Skrevet 23. juli 2008 #3 Skrevet 23. juli 2008 Jeg mister også ekstremt mye hår for tida. Men jeg har masse hår, så bekymrer meg ikke, er bare irriterende med lange hår etter meg overalt. Mulig det har noe med varmen å gjøre? :klø:
Gjest Jente22 Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Hvilken shamppo bruker du? Ei vennine av meg brukte Herbal Essences og mistet utrolig masse hår! Da hun gikk til frisøren sa han at han hadde hatt mange andre kunder med det samme problemet som hadde brukt Herbal Essences. Bruker du ikke denne kan du likevell prøve å skifte shampoo. Visst ikke finnes det et supert middel å få kjøpt på helsekost mot håravfall, det koster ganske mye, 300 kr for en pakke med 30 kapsler, men fungerer utrolig godt! Spør på helsekostforretninger!
Gjest Gjest_Ariadne_* Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Hvis du bruker mye stylingprodukter, bygger det seg opp rester av disse i hodebunnen, og det kan føre til håravfall. En god renseshampo kan hjelpe mot det, spør hos en frisør. Jeg vet også at bl.a. Kèrastase har ulike produkter mot håravfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå