miss cutiebooty Skrevet 27. mai 2003 #1 Skrevet 27. mai 2003 heia girls!! jeg lurte på om noen av dere har kjøpt klær hos as seen on screen?? er det trygt å handle der?? og er klærne av god kvalitet og greie størrelser?? setter de ned prisverdien utenfor på pakken sånn at man unngår tollgebyret?? hvis ikke , hvor mye koster det å fortolle?? Jeg har tenkt å kjøpe klær der for ca 500 kr inkl frakt. De har jo veldig kuule og funky klær der da... klæm
Arwen Skrevet 27. mai 2003 #2 Skrevet 27. mai 2003 jeg har handlet der, og alt var veldig bra, men de skriver IKKE ned verdien på varene, så på 500 kroner må du legge på toll mums og diverse gebyrer
tuji Skrevet 27. mai 2003 #3 Skrevet 27. mai 2003 Jeg har kjøpt klær der, og er fornøyd med noe av det, men ikke alt. Har kjøpt et par supre topper, og en genser i ekkel kvalitet. Så det er både og.
Arwen Skrevet 27. mai 2003 #4 Skrevet 27. mai 2003 jeg tror det vil lønne seg å dele opp nestillingen og heller betale ekstra porto slik at alle pakkene kommer under to hundre kroner. Har ikke regnet på det, men det må jo være billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå