SøsterLiten Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 hei alle sammen!! håper på å treffe en sjel her inne som har fyllt ut det vanskelige søknadsskjemaet til Oslo komune... skjønner ikke... jeg søker som privat person og det er snakk om organisasjonsnummer og alt som værre er... FÅR ikke til!!!! kan noen pleeeease hjelpe meg!! mange klemmer til alle der ute!
thumbalina Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 hei alle sammen!! håper på å treffe en sjel her inne som har fyllt ut det vanskelige søknadsskjemaet til Oslo komune... skjønner ikke... jeg søker som privat person og det er snakk om organisasjonsnummer og alt som værre er... FÅR ikke til!!!! kan noen pleeeease hjelpe meg!! mange klemmer til alle der ute! Jeg fylte bare ut det jeg kunne fylle ut - altså hoppet over alt som hadde med bedrifts informasjon... skrev egentlig bare inn navn, adresse, kontaktinfo, hva jeg trengte bevillingen til.. (bryllup - vin til mat, kaffe avec - du ser der det står de forskjellige klassene... pass på å fyll ut at du skal ha brennevin dersom du skal ha feks konjakk til kaffen) Hvilken dato bryllupet skal stå, og tidsrammen. (fra 17.00 til 03.00) og adressen til lokalet. Sendte det inn og håpet på det beste, ettersom jeg hoppet over ca 90% av søknaden.... men fikk den innvilget samme dag... så du trenger nok ikke å bry deg om alle feltene.. kun de du kan fylle ut. Det viktigste er jo at de vet at det er et bryllup, i privat regi, hvor du skal servere øl, vin og brennevin til inviterte mennesker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå