Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 No har det seg sånn at jeg møtte en fyr på festival. En snill fyr som jeg hang med hele helgen. Etter vi kom hjem var han veldig gira og sendte mange mlder om jeg ville komme på besøk og lignende. Etter å ha besøkt han 2 ganger, hilst på dattera hans på 10 mnd, ble han helt stille. Ingen mlder i det hele tatt. han svarer på mine mlder, men han sender aldri først. Når jeg besøkte han, presenterte han meg som den nye mamman ovenfor dattera og lurte på om vi skulle dra på sydentur sammen i sommer. Fikk litt panikk, synes alt gikk vel fort. Så spøkte det bort på en måte. I helga, så spurte jeg han om hvorfor han ikke sendte mlder og slikt som før. og da fikk jeg tilbake at han var litt skeptisk.. Men han vil ikke si hva han e skeptisk på. Så.. hva gjør jeg i en slik situasjon?! Skal jeg fortsette og sende mld i ny og ned, el skal jeg holde meg langt unna?
Nabodama Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Mannen høres mildt sagt merkelig ut, så det beste er vel å holde seg unna.
Gjest Oxford Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Mannen høres mildt sagt merkelig ut, så det beste er vel å holde seg unna. Signerer denne, jeg.
Teriyaki Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Enig her...Hold avstand, så tar han vel kontakt om han vil..
Gjest En annen mann Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Det er vel et tegn på at vedkommende ikke er så interesser i utgangspunktet. I tillegg ville jeg tolket det som negativt at vedkommende introdusserte deg som ny mamma så utrolig tidlig i prosessen.
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 No har det seg sånn at jeg møtte en fyr på festival. En snill fyr som jeg hang med hele helgen. Etter vi kom hjem var han veldig gira og sendte mange mlder om jeg ville komme på besøk og lignende. Etter å ha besøkt han 2 ganger, hilst på dattera hans på 10 mnd, ble han helt stille. Ingen mlder i det hele tatt. han svarer på mine mlder, men han sender aldri først. Når jeg besøkte han, presenterte han meg som den nye mamman ovenfor dattera og lurte på om vi skulle dra på sydentur sammen i sommer. Fikk litt panikk, synes alt gikk vel fort. Så spøkte det bort på en måte. I helga, så spurte jeg han om hvorfor han ikke sendte mlder og slikt som før. og da fikk jeg tilbake at han var litt skeptisk.. Men han vil ikke si hva han e skeptisk på. Så.. hva gjør jeg i en slik situasjon?! Skal jeg fortsette og sende mld i ny og ned, el skal jeg holde meg langt unna? Kanskje fordi du skriver mlder? Hvor gammel er du? Om du lå med han den helgen så fikk han kanskje det han var ute etter. SÅnn er mange menn så mister de interessen etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Er det ikke bare så enkelt at han er skeptisk til å innlede noe forhold når han har barn...at han kalte deg mor var vel bare en spøk. Trenger ikke tolke alt i verste mening. Det er kanskje det han er er redd for også...han merker vel din holdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå