Gjest beach Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Har nettopp vært gjennom et tøft brudd og begynner å komme til hektene igjen. Problemet mitt er når jeg tar kontakt med nye damer blir jeg veldig ivrig fordi jeg ikke har veldig lyst til å være alene. Jeg venter på tilbakemeldinger hele tiden og når de da ikke kommer på løpende bånd som selvfølgelig er naturlig fordi de har jo ting de skal gjøre og mulig de er litt usikre på meg blir jeg helt stresset. Sender nesten minst en melding om dagen og svarer nesten med en gang når jeg får svar. Jeg skjønner at dette ikke er måten å gå frem på, men klarer liksom ikke å la være. Hva skal jeg gjøre og her trenger jeg virkelig noen gode råd fordi å si at jeg burde være mer tålmodig funker ikke?
Jigva Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Tror det går mye på viljestyrke. Har kanskje noen råd du vil prøve: - Når du plukker opp telefonen din og bestemmer deg for å skrive en melding.. tving deg selv til å legge den ned igjen, se på klokka også bestemmer du deg for at du ikke skal svare før det er gått en time. Tiden kan du eventuelt utsette etterhvert som du lærer deg av det å måtte svare med en gang. - Etter at du har sendt melding - sett telefonen på lydløs, legg den i et annet rom, dra ut noen timer uten telefonen. (kom deg bort fra den) Slik blir du ikke sittende og stirre på telefonen og du unngår å svare med en gang, dessuten er det alltid mye koseligere å oppdage at det er kommet inn melding enn å sitte og vente på den. - Om du sitter og venter på melding og du begynner å stresse med at ingen ting kommer. Si til deg selv at.. "Ja, da går hun glipp av meg og det er hennes tap", skru av lyden, sett på en film (aktiviser deg selv med noe koselig) og kanskje det ruller inn en melding når du minst venter det.. (men husk at ikke alle forhold fungerer, og da er det jo bedre å vite dette tidlig, ikke virk desperat, det er ikke mye delikat egenskap) Jaja, for meg har disse rådene fungert, samboer er i Australia for et halvt år så må mye selvkontroll til for å ikke bli gal.. sender over en klem til deg hvertfall. Godt du ser problemet og ønsker å ta tak i det.
Gjest beach Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Det er helt klart gode råd. Det er verst når jeg er for meg selv og tankene begynner å svirre. De er nesten min verste fiende fordi de planter tvil og den følelsen gnager. Prøver å aktivisere meg selv, men klarer ikke å ta fokus vekk fra "problemet"
Gjest beach Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jaja, for meg har disse rådene fungert, samboer er i Australia for et halvt år så må mye selvkontroll til for å ikke bli gal.. sender over en klem til deg hvertfall. Godt du ser problemet og ønsker å ta tak i det.
Gjest beach Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg trenger nok noe mer håndfast fordi viljestyrken min er brutt ned. Nå feks sitter jeg og venter på svar på en mail og en melding som jeg sendte tidligere idag. Ikke sunt i det hele tatt og begynner å bli bekymret at jeg kanskje har forspilt sjansen min pga overivrighet. Dette må ta slutt
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Synes det er helt greit med litt "overivrighet" jeg. Spill har jeg liten sans for. Man må jo bare være den man er.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Hei Ville bare si at jeg bare hadde blitt irritert om noen skrev meg en melding og så ikke svarte på den jeg sendte tilbake ganske raskt.. spill blir for meg bare tullete. Er man intrisert er man det, om man er intrisert i spill får man finne en som er ute etter å spille..
Jigva Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Det er en forskjell på spill og å begrense seg litt slik at man ikke drukner en annen person i meldinger fordi man er usikker. Jeg kjenner få personer som liker å få så mange meldinger fra en person at de til slutt synes det er herk å svare. Det er ikke hyggelig for senderen heller, er jo ikke noe moro å hele tiden fokusere på at man er usikker og hele tiden vise det med mange meldinger. Jeg gir råd utifra mitt forhold der samboer nå er 6 mnd i Australia, skulle jeg ikke begrenset meg selv og istedet sendt han en melding hver eneste gang jeg var litt usikker eller ville sende han noe, ville to ting hendt: 1) Jeg hadde ødelagt oppholdet hans der nede for telefonen hans hadde jo ikke stått stille og han hadde måttet brukt masse tid på å svare meg for at jeg ikke skulle bli mer usikker. 2) Jeg tror jeg hadde fjernet mye av spenningen ved meg selv, istedet hadde jeg blitt et irritasjonsmoment. Istedet begrenser jeg meg litt og bruker overnevnte metoder for å hjelpe meg selv til å ikke drukne han i meldinger. Og nå skrev TS inn og spurte om råd da dette plager han og han merker at responsen ikke er helt positiv hos damene.. da er det jo bedre å begrense seg litt om det fungerer..
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #9 Skrevet 22. juli 2008 Vel, jeg er enig med mange av jentene her. Vi vil bare tease litt pikk når vi selv vil, men når mannen spiller litt, neida blir jeg ikke kåt. Har dere også samme problem? Jeg mener, jeg kan gå ut på gaten en kveld, på en pub kanskje og gni meg i skrittet og kose med guttene så de blir kåte, men ikke at jeg har lyst på dem nødvendigvis, men når mannen gjør det, og så ikke er interessert det er fullstendig turn-off for meg. Vil de ha musehull eller ikke!! Når jeg liksom er klr for pikk, så bør jo de også være klare, ellers er jeg ikke interessert i et forhold med denne??
Gjest Purple Haze Skrevet 23. juli 2008 #10 Skrevet 23. juli 2008 Vel, jeg er enig med mange av jentene her. Vi vil bare tease litt pikk når vi selv vil, men når mannen spiller litt, neida blir jeg ikke kåt. Har dere også samme problem? Jeg mener, jeg kan gå ut på gaten en kveld, på en pub kanskje og gni meg i skrittet og kose med guttene så de blir kåte, men ikke at jeg har lyst på dem nødvendigvis, men når mannen gjør det, og så ikke er interessert det er fullstendig turn-off for meg. Vil de ha musehull eller ikke!! Når jeg liksom er klr for pikk, så bør jo de også være klare, ellers er jeg ikke interessert i et forhold med denne?? Ja, for dette er det sikkert en jente som har skrevet...
milla-mor Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 Ja, for dette er det sikkert en jente som har skrevet... Jeg vet... Er så forferdelig ofte jeg opplever damer som gnir seg mellom bena på bar
Gjest Gjest_madicken_* Skrevet 24. juli 2008 #12 Skrevet 24. juli 2008 Jeg har alltid mobilen med og tikker det inn en melding svarer jeg som regle med en gang. Jeg ser ingen grunn til å vente med å svare. Men meg om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå