Snuppa Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Vi skal bytte kjøkken og er i planleggingsfasen. Vet at jeg har lest i norske interiørblad om folk som har kjøpt designkjøkken i Sverige og spart masse penger. Noen her som har erfaringer de vil dele? Gjorde et lite søk på svensk Google på kök, men det ble jo selvsagt sykt masse treff. Vet noen av dere om gode svenske interiørnettsider, gjerne med forum? VELDIG takknemlig for svar:-)
Gjest Gaby Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Man kan kanskje spare endel, men husk at du skal kjøre over grensa med kjøkkenet også da blir det fort mye dyrere, enten man gjør det på den lovlige måten eller ikke!
Snuppa Skrevet 25. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2008 (endret) Man kan kanskje spare endel, men husk at du skal kjøre over grensa med kjøkkenet også da blir det fort mye dyrere, enten man gjør det på den lovlige måten eller ikke! Tror nok allikevel det er penger å spare, for jeg vet at mange seriøse møbelbutikker over grensen har regelmessige transporter til Oslo-området, samtidig som de ordner alt av papirer (fjerne svensk moms, legger til norsk + evt. toll). Selv om jeg vet litt, har jeg lite erfaringer, så jeg tar fortsatt i mot tips! Endret 25. juli 2008 av Snuppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå