Gjest Kjersti;) Skrevet 21. juli 2008 #1 Del Skrevet 21. juli 2008 hm.. I en alder av 20-21 år, er det dumt å starte ett seriøst forhold, hvor man flytter inn sammen. Er det sant at par som blir sammen i ung alder ikke holder sammen lenge uansett? Men er det ikke på den tiden man finner en man holder sammen med, når begge to begynner livet sitt. Eller er det da man skal være singel og gjøre nye ting på egenhånd? vanskelig å svare på dette, vil bare se hva andre mener.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg stemmer for singellivet! Det romantiske svaret er jo at du ikke skal tenke så mye fremover, du skal kjenne på følelsene du har NÅ. Hvis du vil flytte sammen med ham, så gjør du rett og slett det, og hvis det går skeis en dag så betyr det ikke at det var bortkastet tid dersom du har hatt det bra med ham. MEN jeg er egentlig veldig tilhenger av å gjøre seg flere erfaringer, spesielt i den alderen. Jeg har også hørt at skilsmissestatistikken er høyere blant de som binder seg i for ung alder/til "sin første", men jeg vet ikke om det er fakta. Du sier at livet begynner nå.. livet har vel ikke akkurat en startdato (kanskje bortsett fra fødselen ). Hvis du tenker fast jobb, hus, bil, bikkje og mann, så er synes jeg 20 er tidlig! Jeg er 24 og føler meg fremdeles ikke "voksen" på den måten. Hvis du tenker at du nå er voksen og moden i hodet, så kan jeg informere om at man ikke vet en dritt når man er 20. Men man blir vel aldri ferdig "utlært" i livet uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 22. juli 2008 #3 Del Skrevet 22. juli 2008 hm.. I en alder av 20-21 år, er det dumt å starte ett seriøst forhold, hvor man flytter inn sammen. Er det sant at par som blir sammen i ung alder ikke holder sammen lenge uansett? Men er det ikke på den tiden man finner en man holder sammen med, når begge to begynner livet sitt. Eller er det da man skal være singel og gjøre nye ting på egenhånd? vanskelig å svare på dette, vil bare se hva andre mener.. Mener du at du også kan ha useriøse forhold samtidig? Spøk til side, ett er tallord. Et er artikkel. Jeg går ut fra at du mener "et seriøst forhold". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fix Skrevet 22. juli 2008 #4 Del Skrevet 22. juli 2008 hm.. I en alder av 20-21 år, er det dumt å starte ett seriøst forhold, hvor man flytter inn sammen. Er det sant at par som blir sammen i ung alder ikke holder sammen lenge uansett? Men er det ikke på den tiden man finner en man holder sammen med, når begge to begynner livet sitt. Eller er det da man skal være singel og gjøre nye ting på egenhånd? vanskelig å svare på dette, vil bare se hva andre mener.. Det er vanskelig å svare, fordi det er så individuelt. Når jeg var 20, kunne jeg gjerne ha levd resten av livet mitt med min daverende kjæreste, men når jeg nå er 32, er jeg vel egentlig glad for at det ikke ble slik. Så mye jeg ville gått glipp av, men også så mye som jeg har gått glipp av. Det som er dilemmaet, er at jeg har jo levd livet mitt slik jeg vil (stort sett) og hatt det mye gøy. Men når man blir eldre vil man gjerne finne noen, kansje for resten av tiden tilogmed. Man må nok bare ta ting litt som de kommer og blir du forelsket, så for all del, go for it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 22. juli 2008 #5 Del Skrevet 22. juli 2008 hm.. I en alder av 20-21 år, er det dumt å starte ett seriøst forhold, hvor man flytter inn sammen. Er det sant at par som blir sammen i ung alder ikke holder sammen lenge uansett? Men er det ikke på den tiden man finner en man holder sammen med, når begge to begynner livet sitt. Eller er det da man skal være singel og gjøre nye ting på egenhånd? vanskelig å svare på dette, vil bare se hva andre mener.. Vel i en alder av 21 hadde jeg 2 barn og en samboer som jeg bodde sammen med i 11 år, det er ikke sikkert det hadde funket bedre om vi hadde vært 26 og 28 når vi traff hverandre, enn som 16 og 18 år. Ellers er jeg igrunn for at det kan være greit å ha bodd litt for seg selv før man blir samboer, men jeg synes ikke at man trenger å velge en singletilværelse, fordi det liksom skal være mest "fornuftig", dersom man har noen man er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bobby_* Skrevet 24. juli 2008 #6 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvorfor skulle det ikke funke? Hvis du tenker at dette går aldri, så kommer det aldri til å gå. Man vil ha ønske om å finne ut av ting hele livet og det er ingenting som er sikkert - annet enn at du er deg selv nærmest. Så vil du, kan det helt klart gå ... om han vil også. Dessuten, jeg kjenner flere par som har holdt sammen helt siden de var neon og tyve (ett par siden de beggge var atten) og de er i midten av 30-årene alle sammen. OK, det blir sjeldnere enn før, men folk klarer det da fortsatt? Så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå