Hønemora Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Trur ej he en million sommarfogla i magen min... Heilt utruli at siste veka he komt. He no venta i 1 år å 4 mnd på den store dagen :rødme: Andre her so skal gifte sej på laurdag? :love:
Saeria Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Ikke på lørdag, men torsdag. Lykke til! Håper du får en strålende dag sammen med mannen din.
Gjest kitt Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 åååå så spennende!!! Jeg har hatt sommerfugler i magen i en måned, og det er enda litt over 2 uker til jeg skal gifte meg Lykke til
Hønemora Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2008 Ikke på lørdag, men torsdag. Lykke til! Håper du får en strålende dag sammen med mannen din. Masse, masse lykke til Skal prøve å sende dej masse gode tanka på den store dagen midt opp i all forberedelsa :gjeiper:
Hønemora Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2008 He hatt sommarfogla ganske lenge ej me, men litt i bølgedala... Men me en gong siste veka begynte, so begynte magen me å hoppe extra mykje :rødme: Masse lykke til du me.... 2 veke går kjempe fort
Markjordbær Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Det nærmer seg og vi har ennå mye å gjøre, hehe. Gifter oss neste fredag (1. aug), og skal ha to fester (fre- og lørdag). Det er så mye å gjøre, og aller helst vil jeg bare nyte livet på Gladmatfestivalen!!
Hønemora Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2008 Det nærmer seg og vi har ennå mye å gjøre, hehe. Gifter oss neste fredag (1. aug), og skal ha to fester (fre- og lørdag). Det er så mye å gjøre, og aller helst vil jeg bare nyte livet på Gladmatfestivalen!! Hehe... Høre nesten ut som de e mej du snakka om... Ej me ville berre kose mej ute i sola, å berre la bryllup være bryllup, å late de gå som de går... hehe So de heile he enda me at ej he KJEMPE masse å gjer dinne veka :gjeiper:
mimi82 Skrevet 22. juli 2008 #8 Skrevet 22. juli 2008 Vi gifter oss også til lørdag, merker at det begynner å nærme seg ja:-) Har masse ting som vi skal rekke å gjøre, så dagene går kjempefort:-) Hva har derre andre igjen å gjøre før lørdag?
Hønemora Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2008 Vi gifter oss også til lørdag, merker at det begynner å nærme seg ja:-) Har masse ting som vi skal rekke å gjøre, så dagene går kjempefort:-) Hva har derre andre igjen å gjøre før lørdag? Me he i grunnen litt sånn små tjafs igjen som å: *printe ut bordplanen *printe ut "songhefte" m meny og litt om ken so e ken av gjestane *Kjøpe lys til pynting av lokale. (fe lokale i morga). *Pynte lokale står sjølvsakt igjen *Skal pynte kirka på fredag at me dei 2 andre brudene so skal viast samme dag. *Stryke skjorte til brudgom og brudsven *Fryse litt meir isbita... *Brette sammen kirkeprogr Sikkert meir som ej ikkje kjem på i farta
Saeria Skrevet 22. juli 2008 #10 Skrevet 22. juli 2008 Masse, masse lykke til Skal prøve å sende dej masse gode tanka på den store dagen midt opp i all forberedelsa :gjeiper: Takk det samme.
Gjest Tromsø Pia Skrevet 23. juli 2008 #11 Skrevet 23. juli 2008 Ja æ syns åsså det nærme sæ i stor fart nu!!! Æ gifte mæ ikke nu på lørdag, men næste lørdag, 2.aug. Æ syns nettopp det va 2 mnd igjen, og nu e det under 2 uke!! Æ glær mæ sånn, og har mange mange sommerfugla i magen allrede nu:) Enda har æ en del som gjenstår, men det virke som æ har kontroll...trur æ E vældi redd før at nåkka uforusett skal dukke opp sånn i siste liten og gje mæ max høyt blodtrøkk, hehe:) E d nån andre der ute som ska gifte sæ 2.aug? Kor mye gjestår hos dåkker? glær dåkker dåkker? Til dåkker som skal gifte dåkker nu på lørdagen, så ønske æ dåkker LYKKE TIL!!! Næste hælg e d min tur!!! :) :) :)
Markjordbær Skrevet 23. juli 2008 #12 Skrevet 23. juli 2008 E d nån andre der ute som ska gifte sæ 2.aug? Kor mye gjestår hos dåkker? glær dåkker dåkker? Vi gifter oss første aug. men skal ha selskap både 1. og 2... Har igjen: -kjøpe duker -kjøpe glass (har kjøpt inn mange men noen gjenstår) -kjøpe lysestaker -hente morgengaven til mannen på tirsdag -bestille kake (de har satt oss opp, men vi har ikke bestemt hva slags kake vi skal ha ennå, gjør det i morgen) -prøvetime hos frisør imorgen -kjøpe perler og bånd til brudebukett og hår -bestemme oss for meny den ene dagen -bordplassering -lage ferdig bordkort (gipshjerter) -sette opp spilleliste (til ipod) -lage sanghefte å herregud dette er mye. sikkert mer også jeg ikke kommer på i farta Selvfølgelig å dekorere lokalet, det får vi ikke gjøre før rett før... 1 eller 2 dager før.
Markjordbær Skrevet 23. juli 2008 #13 Skrevet 23. juli 2008 og utdrikningslag. forloveren min er meeeget hemmelighetsfull men det aner meg at det blir på lørdag Er jo veldig vanlig å ha det på en lørdag, og siden hun jobber hver hverdag, og mange av vennene mine gjør det, så vil jeg nesten tro det er en lørdag. Og det er bare én lørdag igjen! (Jeg vet at jeg får utdrikningslag, for det forlover sagt. Hun sier at jeg ikke er trygg disse dagene hehe)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå