Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei:) Har lyst å kjøpe meg obagi for å få vekk litt gamle kvisearr og jevnere hud,så har lyst å prøve obagi clear og obagi blender. Holder det å bare bruke det eller må jeg kjøpe hele serien?

Må man bruke a-vitkrem i tillegg?

Noen som har prøvd som kan forklare?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej, vet inte om du har läst om Obagi på min blogg. Men gå gärna in under antingen "Hudvårdsprodukter" eller "Fråga Jean", så har jag skrivit mycket både om Obagi och om dessa besvär du har.

Obagi är ett suveränt märke, serien Clenziderm är annars til för just aknebenägen hy. Sedan då aknen är botad kan man gå in med blender, exoderm forte mfl produkter. Men jag rek. dig att läsa min info där.

Obagi fel använt ger svåra biverkningar.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Gjest Gjest
Skrevet
Hej, vet inte om du har läst om Obagi på min blogg. Men gå gärna in under antingen "Hudvårdsprodukter" eller "Fråga Jean", så har jag skrivit mycket både om Obagi och om dessa besvär du har.

Obagi är ett suveränt märke, serien Clenziderm är annars til för just aknebenägen hy. Sedan då aknen är botad kan man gå in med blender, exoderm forte mfl produkter. Men jag rek. dig att läsa min info där.

Obagi fel använt ger svåra biverkningar.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Takk Jean:) Ja har vert innom og lest litt, men skjønner ikke alt siden det står på svensk,men hvilke bivirkninger da?Skal innom og lese mer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...