Gjest TS Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Hei, Er det noen som har erfaring med utflod for gutter? Fyren min sier at han har utflod, det klør, svir når han tisser og det minner om klamydia, bare en veldig mye mildere variant. Jeg har INGEN symptomer i det hele tatt. Kan det være noen soppinfeksjon av noe slag, eller "må" det være klamydia?
Hedda-78 Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Umulig å si. Klør det på snoppen er det best å oppsøke lege, umulig for oss å gjette på hva det kan være.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Byttet såpe i det siste? Men en tur til lege, eller innom testselv.no el er sikkert ingen dum ide.
Gjest TS Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 ja.. vet det blir litt umulig å si.. :/ blir en legetur i morra tror jeg, for oss begge to.. men jeg tenkte jeg bare skulle sjekke om det var noen som hadde no erfaringer med slikt her, fra før, hvor det hadde vist seg å være noe annet enn klamydia. btw.. apropos klamydia.. en ting jeg lurer på med det, som jeg ikke finner særlig mye om på nettet... smitter det KUN ved samleie, eller kan det smitte ved f.eks prøving av truser på butikken, doringer, om man tar på en såpe som står i dusjen for så å ta innholdet i såpeflasken på fitta, osv... erfaringer? takktakk? :D
Gjest *.* Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Fra seksuellopplysning.no Hvordan smitter klamydia? Smitteoverføringen skjer ved direkte kontakt mellom dine og partnerens slimhinner under samleie. ... Et av problemene med klamydia er at man ofte ikke får symptomer... Derfor er det lurt at begge partene sjekker seg før de har sex. Forresten... Er det vanlig å prøve truser i butikken???
Gjest mann30 Skrevet 22. juli 2008 #7 Skrevet 22. juli 2008 Det er nok klamydia. Hadde akkurat de symptomene selv, men jeg tenkte "nah det er sikkert ingenting...", før ei veninne ringte og sa jeg måtte teste meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå