Melonas Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Da tenker jeg på de som sitter på vikarbyråene for å skaffe jobber til andre. noen som vet? Er det vanlig å få med seg ansenitet fra offentlig sektor til privat sektor? Hva vil arbeidsgiver egentlig ha svar på når de spør om - "hvor ser du deg selv om fem år?" Vil de ha en "trofast" arbeidstaker , eller skal man si at man sikter "høyere" (og dermed kanskje gi feilaktig uttrykk av at man ikke kommer til å jobbe i den bedriften om fem år)...? Det spørsmålet blir jo ofte stilt selv om det er en ganske flat struktur i bedriften man søker jobb.., eller? Bare lurer...
Frk.H Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg tipper du kan regne med et sted rundt 325.000, men det avhenger selvsagt av dine kvalifikasjoner. Mitt beste råd er at du er ærlig mot arbeidsgiver... det kommer du alltid lengst med!
Melonas Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2008 Hm.. men får man med seg ansenitet fra offentlig sektor inn i det private, på lik linje som man gjør i det offentlige? Der teller jo jobb i det private når man fastsetter lønnen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå