Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg ønsker å prøve et nytt pudder. Har i årevis Brukt Kanebo sit, som jeg har vært svært fornøyd med. Nå har jeg fått noen pigmentflekker i ansiktet som jeg ikke blir kvitt, og pudderet mitt dekker ikke godt nok. Jeg er ikke noen sminkeekspert, så bruker ikke foundation for jeg _aner_ ikke hvilken jeg skal bruke.... skal på ferie til utlandet snart, og da tenkte jeg å shoppe litt sminke. Jeg trenger tips om: * Dekkende kompakt pudder * Foundation (Hvis disse dekker: 1 av dem også takk!) Takk for hjelpa!!
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #2 Skrevet 22. juli 2008 Har ikke noe godt svar til deg, men jeg har faktisk hørt at Kanebo sitt pudder er noe av det mest dekkende man får.. kanskje du da heller bør finne en foundation eller concealer og bruke denne i tillegg? Kanebo har en concealer penn mener jeg, men ikke brukt den selv. Har en søster som bruker denne hver dag. Bruker selv Total Finish pudderet til Kanebo og synes dette er ganske bra. I tillegg kan jeg nevne at Kanebo kan være vanskelig å få tak i selv i utlandet, men det er du kanskje klar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå