Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Det slo meg i en annen tråd, at samboeren min har flere ekle og rare uvaner. Blant annet så bruker han sokker to dager på rad(fant ikke ut av dette før for noen dager siden:S). Han pusser ikke tennene før han går ut/på jobb/om morgenen/treffer venner. Han bruker ikke deodorant. Huff:S (han lukter ikke mye da, men hva gjør vel litt ekstra godlukt???) Han synes at digre stygge hullete "safari"-bukser er kule(ikke en uvane akkurat, men det irriterer meg:P) Har din kjæreste noen uvaner? Noen som kanskje er litt mer hygeniske enn min har?
Nabodama Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Hvis du nettopp har lagt merke til at han bruker sokkene to dager på rad, så er det vel ikke så ekkelt? Det betyr jo at det ikke lukter mer enn om han hadde brukt dem èn dag. Om man trenger å bytte sokker hver dag, kommer vel an på hvor mye man svetter på føttene, tror jeg. Mannen min har ikke mange uvaner han, ihvertfall ikke som jeg har lagt merke til. Mulig andre ville synes han har noen "ekle", men han er nå helt vanlig av seg. Dvs han piller seg ikke i nesa, klør seg i skrittet osv. Ingen åpenbare, altså. 1
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #3 Skrevet 22. juli 2008 Det slo meg i en annen tråd, at samboeren min har flere ekle og rare uvaner. Blant annet så bruker han sokker to dager på rad(fant ikke ut av dette før for noen dager siden:S). Han pusser ikke tennene før han går ut/på jobb/om morgenen/treffer venner. Han bruker ikke deodorant. Huff:S (han lukter ikke mye da, men hva gjør vel litt ekstra godlukt???) Han synes at digre stygge hullete "safari"-bukser er kule(ikke en uvane akkurat, men det irriterer meg:P) Har din kjæreste noen uvaner? Noen som kanskje er litt mer hygeniske enn min har? Nokså vanlige ting tror jeg. Men litt dumt å ikke pusse tenner om morgenen kanskje? For tennene, mener jeg. For han har vel ikke så dårlig ånde? Jeg må innimellom si fra om sånne renslighetsting til han jeg er sammen med. Det får meg til å føle meg litt "mamma" så jeg liker ikke så godt å gjøre det, men jeg liker enda dårligere å skulle være nær noen som ikke er sånn nogenlunde rein og velstelt. Jeg kan være ganske sløv selv når jeg ikke skal treffe noen, men jeg tror jeg har bedre luktesans enn ham, så jeg er nøye når jeg skal treffe folk. Men jeg sier fra på en pen måte og forsøker å ikke ydmyke ham, siden denslags kan være litt sårbart. Kjenner mange damer som sier: "Nå må du gå og ta deg en dusj og skifte sokker" o.l. til mannen sin. Jeg tror faktisk at det er bedre å si fra enn å gå og ergre seg. Når de ikke er freshe blir det jo ikke noe på dem heller, vil jeg tro...
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 24. juli 2008 #4 Skrevet 24. juli 2008 Han pusser ikke tennene før han går ut/på jobb/om morgenen/treffer venner. Min samboer har tannbørste på jobben. Han spiser frokosten når han kommer til jobb og pusser tennene etterpå Min har vel ikke så mange uvaner tror jeg... Kanskje litt lite tålmodig av seg. Og litt lett for å bli sjalu (Jeg gjør ikke noe for å få ham sjalu, så jeg merker det veldig sjeldent. Men jeg jobber i mannsdominert yrke, og det har han tenkt litt på av og til.)
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #5 Skrevet 24. juli 2008 Peller seg i nesa og eter busene. Promper og raper, bruker amme boxer i 5 dager.
Teriyaki Skrevet 24. juli 2008 #6 Skrevet 24. juli 2008 Hmmmm...kjæresten min har ikke noe særlig med uvaner tror jeg...Kommer ikke på noen, så... Han er en renslig gutt/mann som spiser fint og skifter sokker og boxer når det skal skiftes osv.
Filur Skrevet 24. juli 2008 #7 Skrevet 24. juli 2008 Han røyker. Det gjør jeg også. Forferdelig uvane! Han spyttet før, men mye mindre nå etter at jeg har kjeftet så masse på han. Ellers er han nesten for pertentlig..
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2008 #9 Skrevet 24. juli 2008 han produserer ekstremt mye pungslim.... Men er jo verdens beste, så noe må jo være sånn
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Røyker, snuser og spiser potetgull rett fra posen - hver dag Også har han fullstendig avvent seg med å kjøpe klær etter at han ble samboer med meg, i ungdommen var han etter sigende ganske forfengelig, mens nå har omtrent alle klærne hans hull. Greit å være nøktern, og jeg handler gjerne på Fretex selv, men han kjøper rett og slett ingenting... litt trist ettersom han er en pen mann med i utgangspunktet god klessmak. Også pleide han å bruke kniven som gaffel
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. juli 2008 #11 Skrevet 25. juli 2008 Jeg føler meg heldig når jeg leser her. Mannen her er ordentlig og renslig, og har ingen slike uvaner jeg kan komme på. Heldigvis.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #12 Skrevet 25. juli 2008 han produserer ekstremt mye pungslim.... Men er jo verdens beste, så noe må jo være sånn Hva i alle verdens dager er pungslim!?
Gjest LanaLane Skrevet 25. juli 2008 #13 Skrevet 25. juli 2008 Vil ikke si at dette er en uvane, men det er ganske irriterende når jeg ligger å ler av ham om natta. Han stryker på seg selv! Ikke noe seksuelt, men han kan bare ligge å stryke seg selv i nakken, nedover arma, i ansiktet etc. Jeg begynner å fnise men vil jo ikke vekke han heller. Jeg koser ofte med ham, men tydeligvis ikke nok
Suzy Skrevet 26. juli 2008 #14 Skrevet 26. juli 2008 Hva i alle verdens dager er pungslim!? Det lurer jeg på også... 2
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #15 Skrevet 26. juli 2008 TREIG! Til å møte opp til rett tid, og å stå opp om morgningen.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #17 Skrevet 27. januar 2013 ..mannen min legger navleloet sitt på stuebordet som om det var den naturligste ting i verden Anonym poster: 7a7655a2fca44185417f062fb50e4d26
Anjah Skrevet 31. januar 2013 #18 Skrevet 31. januar 2013 Etter oppfording fra mannen, måtte jeg leite frem igjen denne tråden. Han lurte også på hva i alle dager pungslim er for noe Men her har ingen svart siden sist ser jeg! Anyway, hos oss handler det vel mer om hva mannen ikke gjør. 1. Han lar det gå altfor lang tid mellom hver gang han klipper tåneglene! Og han har sånne harde negler, så når de får gro, ser det ut som han har klør på føttene. Usj! 2. Dusjer altfor sjeldent. Resulterer i kjip lukt og fettete hår som ligger klistret til hodebunnen.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. januar 2013 #19 Skrevet 31. januar 2013 Det slo meg i en annen tråd, at samboeren min har flere ekle og rare uvaner. Blant annet så bruker han sokker to dager på rad(fant ikke ut av dette før for noen dager siden:S). Jeg kan bruke samme sokker fire-fem dager på rad jeg! Riktignok har jeg forskjellige sokker til trening, og hjemmebruk. Mine sokker lukter ikke etter fire-fem dager, og det har jeg fått bekreftet fra venner og familie. *forbedrede seg på å måtte forsvare dette utsagnet resten av tråden* - Kjærsten mins uvaner er vel helt okei. Hygienisk sett har jeg ingenting å klage på, han dusjer jevnlig og klipper neglene sine ofte og er flink til å vaske henda når han er på do, haha. -Han drar i skjegget sitt raskt og hyppig når han blir stressa eller begynner å tenke dypt over noe -Han lager sånne EKLE dobbeltord, som "skal vi koselose? du er nussebussen min du! " og jeg blir helt ærlig helt kvalm av det, så jeg har sagt fra, og nå holder han de inni seg i steden
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #20 Skrevet 31. januar 2013 Bryr ikke seg om klær, kan være alt for sløv med barberingen og snuser. Anonym poster: a03066e734ad7ab7edd3b6a518a45527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå