Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det har vi egentlig visst lenge? Kan leve med det jeg :) jeg trives

Endret av GinaTricot
Skrevet

Og likevel lever kvinner lenger og er lykkeligere i følge alle undersøkelser... :nissekonekyss:

Gjest StockDama
Skrevet

Plager meg ikke nevneverdig =p

Skrevet

kjempebra!!!

Da slipper jeg å tenke på å prestere mer en akkurat nødvendig. :) ahh

Skrevet

Søren heller, får vel skaffe meg en strapp-on og litt skjeggvekst, så blir jeg kanskje sterkere.. :roll::fnise:

Skrevet

Vi lever lenger uansett, så det går nok opp i opp.

Gjest Gjest
Skrevet
Vi lever lenger uansett, så det går nok opp i opp.

Joda, men vi veier det opp igjen med voldtekt, konevold og misbruk.

Greit å bare kose seg med en dildo?

Gjest Gjest
Skrevet

Kvinner har lavere selvbilde, selvrespekt, og selvtillitt.

Dessuten så holder menn seg bedre igjennom årene, kvinner forfaller som bare det i utseende og må ty til sminke og kirugri for å se bedre ut og leve på en løgn :)

Menn er lykkeligere, vi bare klarer ikke å erkjenne at vi har det bedre enn kvinner.

Skrevet

Dessuten så holder menn seg bedre igjennom årene, kvinner forfaller som bare det i utseende og må ty til sminke og kirugri for å se bedre ut og leve på en løgn :)

Menn er lykkeligere, vi bare klarer ikke å erkjenne at vi har det bedre enn kvinner.

Og du har vært kvinne, forstår jeg.....?

Skrevet (endret)

Menn er heldige for de er så kjempegode på alt altså, også så lykkelige som de er ALEN uten kvinner - mon tro hvem som skulle ha fortalt dem at de var flinke og hvem som evt. ville ha gjort dem lykkelige? :klø: En annen flink og lykkelig mann kanskje? Ikke kvinnene i hvert fall :riste: neheii....

Edit:skrivefleifeleif

Endret av Prosit
Gjest superwoman
Skrevet
Joda, men vi veier det opp igjen med voldtekt, konevold og misbruk.

Greit å bare kose seg med en dildo?

Å assosiere seg med voldtektsmenn og konemishandlere tyder på alvorlige brister. Om enkelte menn er "bedre" enn tilhører iallefall ikke du denne kategorien "opphøyde" menn. Å utøve vold er det ultimate svakhetstegn. Man må ha kontroll over egen psyke, og det har man ikke når man ikke med denslags empatiske brister som de voldsutøvere du refererer til har.

Gjest Gjest
Skrevet

Statistikken tilsier at menn er på full fart inn som brukere av kosmetikk og plastisk kirurgi. Menn lider hårtap og impotens. Kvinner kan iallefall fullføre et samleie uten å putte i seg kjemikalier :ler:

Menn kommer også i overgangsalderen og får vesentlig redusert muskulatur og selvsagt den kjente magen.

Sminke er det fortsatt tabu å bruke for menn, der har kvinner en stor fordel ved at vi med aksept kan kamuflere f.eks. dårlig hud og mørke ringer under øynene, uheldige aspekter ved utseende menn bare må leve med med eget utseende. Har lest mange poster over menn som sliter med selvtillitten fordi de ikke får gjort noe med dårlig hud, små øyne, etc. Mascara på mannfolk = mobbeoffer.

Heller leve litt løgnaktig enn å leve med et stygt tryne 24/7.

Menn har lavere selvtillitt og større psykiske problemer enn kvinner, nettopp fordi menn ikke engang tør å erkjenne at de har problemer og sliter med seg selv og andre. Menn har ikke engang mulighet til å snakke om følelser med vennene sine. De er totalt avhengige av å ha en kvinnelig partner de kan åpne seg for en gang hvert skuddår. Ellers lider de i stillhet. Menn er også mye mer ulykkelige som single enn hva vi kvinner er. Nettopp fordi menn mangler et støttende nettverk. Menn lever den største livsløgnen av dem alle, nemlig at følelser ikke betyr noe og at de klarer seg selv. Det er vel derfor menn topper selvmordsstatistikkene. Flere menn dropper også ut av skolen enn hva kvinner gjør. Listen er lang.. Menn var kanskje det sterke kjønn for hundre år siden. De som kan litt om samfunnet vi lever i vet derimot at kvinner utkonkurrerer menn på de fleste måter idag. Og denne trenden merkes mer og mer fra år til år.

Gjest Gjest
Skrevet
kjempebra!!!

Da slipper jeg å tenke på å prestere mer en akkurat nødvendig. :) ahh

Ikke sant? Så kan vi bruke tiden og kreftene våre på det som faktisk betyr noe. Og det er ikke å kunne løfte x antall kg i benkpress. F.eks. ta en solid utdannelse. Noe kvinner gjør i fleng, mens menn går maskin og mekk, eller blir trygdemottakere og voldtektsforbrytere.

Skrevet

Mon tro hvem som hadde klart seg best alene!

Kvinnen eller mannen? Da alene om ansvar for hus,hage,bil,1,2,3 eller4 unger samt jobb og alt unger og husstell innebærer!

Mannen eller kvinnen?

Jeg tipper KVINNEN!

Gjest Gjest
Skrevet

Takk TS

Det var det jeg viste hele tiden :)

Mange sinte jenter på tråden her.

Flest millionærer her i verden menn, flest av milliardærer er menn. Kvinner ligger seg til toppen i stillinger, og har ingen skrupler med det.

De selger seg som bare det, for enhver pris. Vanskelig å være sammen med noen som ikke respekterer seg selv :)

Bra kvinner er en stor mangelvare, fordi mange av dem driver for mye hor.

Gjest Gjest
Skrevet

Menn er da den ultimate horen. En mann hopper på hva som helst han. Med eller uten tillatelse. Hvilken som helst mann hadde stikket puslingen sin inn i en sau om han var garantert at det aldri ble oppdaget :hoho:

Og hva angår hvem det er flest av. Flest mordere er menn. Flest selvmordskandidater er menn. Penger kan ikke gjøre noen til et godt og velfungerende menneske ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Mon tro hvem som hadde klart seg best alene!

Kvinnen eller mannen? Da alene om ansvar for hus,hage,bil,1,2,3 eller4 unger samt jobb og alt unger og husstell innebærer!

Mannen eller kvinnen?

Jeg tipper KVINNEN!

Selvsagt.

En mann som står ovenfor eneansvar for seg selv og barna velger jo å skyte kona, barna og deretter seg selv fordi han vet han aldri ville klart belastningene ansvar medfører.

Skrevet

Er det ikke menn som står for og bak krig og faenskap i verden også da tro?

Og menn driver like mye, om ikke mer hor enn kvinner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...