Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere som har langt/halvlangt hår og har funnet en fasong dere er fornøyd med. Hvor ofte går du til frisøren for å stusse det og klippe tupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1-2 ganger i året. Ellers er det vel individuelt, folk har forskjellig hårtype, samt smak og behag.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vanvittig sterkt hår, og går til frisør 1 gang i året.... burde vel egentlig gått to.... Før gikk jeg til frisøren bare annethvert år, men håret blir jo sprøere jo eldre man blir... hehe!

Skrevet

Jeg har halvlangt hår og bør gå til frisøren hver 3. mnd. Mest pga. stripene egentlig, håret mitt blir nesten ikke slitt.

Gjest Gjest
Skrevet

Har tykt krøllet hår til korsryggen.

Klipper meg hver gang jeg er hos frisøren ca hver 2-2,5 måned.

Hvor mye som klippes varierer etter hvor slitt håret er.

Håret mitt har likevel blitt lengre i løpet av de siste årene, selv om jeg klipper meg ofte :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hår til et stykke ned på lårene. Jeg stusser det hver 3. måned. Det er bedre å stusse pitte litt ofte enn å stusse mye sjelden. Jeg klipper som regel bare 2 cm hver gang. (Og jeg gjør det selv. Frisører klipper alltid mer enn man sier de får lov til)

Skrevet

Jeg har veldig tynt og fint hår og stusser på tuppene ca hver sjette uke. Klippet det i dag, da var det åtte uker siden sist. Det var veldig slitt nå.

Sola har nok gjort sitt til det, så jeg må være flinkere i ha i "solkrem" til håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...