Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Som emnetittelen sier skal jeg til hudpleier å få noen sekunder med farge i morgen... har søkt i forumet og funnet mange gode tips særlig ang. smøring, skrubbing, barbering osv., men fikk ikke svar på alle spm. Høres sikkert ut som en pysete 14is nå.... Men jeg liker å vite hva jeg går til, være forberedt, så derfor har jeg en del spm... 1) Jeg ønsker ikke noe skille, så jeg regner med at man kler av seg alt? Kler man da av seg (iallefall undertøyet) inni boksen? 2) Hva med hengerumpa? Får man skille, eller står man i en slik stilling at man får sprayet "under der"? (Jeg har ikke såå mye heng altså,men litt blir d jo alltids.. Hehe!) 3) Alt sprayes, ikke sant? Ansikt f.eks... 4) Blir man helt 100% tørr før man skal kle på seg igjen? Regner med at det vil smitte litt av, så da er det vel lurt å ha på seg sort undertøy og sorte klær? (Evt. klær man iskal kaste/ ikke er redd for) Bør man ha løse klær? 5) Hvilken stilling står man i? Armene rett opp, ut? Hva med beina? 6) Kan man velge hvilken grad v brunfarge man vil ha, eller er det standard? Vil ikke se ut som om jeg har vært en måned i syden, men vil jo også ha litt igjen for pengene... Flott hvis noen kan svare på iallefall NOEN av spm... På forhånd takk!
royaltrux Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Jeg skrev litt om akkurat dette ikke så lenge siden... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=336074&hl=
timi Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Jeg var og tok spraytan for noen dager siden. Jeg stod i g-strengen og fikk sprayet hele kroppen, inkludert ansiktet. Stillingen jeg stod i varierte, hun som sprayet meg fortalte hva jeg skulle gjøre. Jeg fikk ikke velge hvilken grad av brunfarge jeg ville ha, og samme dagen som jeg tok det var fargen heeelt ekstrem. Heldigvis ble den litt lysere etter en dusj dagen etter... Jeg fikk beskjed om ikke å dusje på 8 timer, helst 16. Og ikke ha på deg deo! Da får du flekker under armene...
CeeCee Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Jeg var og tok spraytan for noen dager siden. Jeg stod i g-strengen og fikk sprayet hele kroppen, inkludert ansiktet. Stillingen jeg stod i varierte, hun som sprayet meg fortalte hva jeg skulle gjøre. Jeg fikk ikke velge hvilken grad av brunfarge jeg ville ha, og samme dagen som jeg tok det var fargen heeelt ekstrem. Heldigvis ble den litt lysere etter en dusj dagen etter... Jeg fikk beskjed om ikke å dusje på 8 timer, helst 16. Og ikke ha på deg deo! Da får du flekker under armene... Tror dere snakker om to forskjellige ting.. Slik jeg oppfatter det skal hun sprayes i en boks, ikke manuelt av en person....
FangeLiv Skrevet 22. juli 2008 #5 Skrevet 22. juli 2008 Ser poenget her. Hun kan jo ikke sprayes og så ta på seg klær og være "normal" likevel. Spraytan er lureri, men det er lureri som ligger nært til hver enkelt sine opplevelser.... Vet vi ikke... Men ønsker deg uansett lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå