CHANELine Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Her er jeg igjen med mas om styrketrening Siden jeg ikke vet om jeg kan ha det for armene mine,trenger jeg et program for trening av utsiden,innsiden,forsiden og baksiden av lårene. Kan noen hjelpe?
Gjest New Dawn Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Hvorfor tar du ikke en titt på artikkelen, Kjerstis styrkeprogram i magasinet? Det er endel av de samme øvelsene jeg bruker på treningssenteret hvor jeg trener ..
Gjest Magica de Spell Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 Her er en rekke gode øvelser for beintrening: Link Knebøy, utfall og tåhev kan også kjøres uten vekter, alt avhengig av hvor god form man er i. Spesielt knebøy bør man prøve seg forsiktig frem med siden det er en ganske krevende øvelse å få til rent teknisk. Men det er en god og funksjonell øvelse som også tar godt på innoverførerne. Mitt beinprogram består av knebøy, markløft (tar mest på ryggen, men også noe på bein), lårcurl (bakside lår), tåhev både sittende og stående og liggende/sittende beinpress. Tidligere har jeg også kjørt strake markøft, super øvelse for bakside lår.
BillyBoy Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Du gjør VELDIG lurt i å kontakte et treningsstudio for å hjelpe deg med å gjøre øvelsene riktig. Da trener du mer effektivt, og minsker sjansene for skader.
Gjest Magica de Spell Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Du gjør VELDIG lurt i å kontakte et treningsstudio for å hjelpe deg med å gjøre øvelsene riktig. Da trener du mer effektivt, og minsker sjansene for skader. Enig!
Gjest Bolledeig Skrevet 21. juli 2008 #6 Skrevet 21. juli 2008 Bulgarian split deadlift Jeg ELSKER denne øvelsen, den røsker virkelig! Bare ikke kjør hardt på den dagen før du må gå noe særlig, for det blir i såfall smertefullt =D
CHANELine Skrevet 22. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2008 Tusen takk for svar alle sammen.Skal ta en nærmere titt på der litt senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå