Anie Skrevet 27. mai 2003 #1 Skrevet 27. mai 2003 Endelig har jeg også skaffet meg et digitalt kamera - og jeg gleder meg til å ta masse bilder med det når jeg nå reiser på ferie. Men er det noen som vet hvor mye av minne som går når jeg filmer med det??
Helena Skrevet 27. mai 2003 #2 Skrevet 27. mai 2003 Det kommer an på hviket kamera du har og hvilken kvalitet du har stilt det inn på. Hvis det er et digitalt fotoapparat du har er det kanskje begrenet hvor mange minutter du kan filme, jeg kan ikke filme mer enn 90sek med mitt. Men hvis du bekymrer deg for minnet er det vel bare å kjøpe et større minnekort?
Anie Skrevet 27. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2003 Jeg formulerte meg kanskje litt feil, jeg mener selvsagt digitalt fotoapparat. Selvfølgelig kan jeg bare kjøpe større minne, men jeg skal reise idag og da bare lurte jeg på hvor mye minne som gikk hvis jeg ville filme litt på reisen. Men takk for svaret.
Gjest Gjesta Skrevet 27. mai 2003 #4 Skrevet 27. mai 2003 Jeg kan også bare filme et drøyt minutt med mitt apparat!
Babyface Skrevet 27. mai 2003 #5 Skrevet 27. mai 2003 Jeg kan også bare filme et drøyt minutt med mitt apparat! Jeg tror det er noe sånt på vårt også. Det er selvsagt bare å kjøpe større minnebrikke, men på en ferie ville i hvert fall jeg holdt av plassen til flest mulig bilder, siden filmsnutten tar såpass mye plass. På vårt digitalkamera (foto) er det heller ikke lyd, så jeg synes ikke disse filmsnuttene er så veldig interessante heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå