Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Skrevet 21. juli 2008 Jeg kjenner noen som drar til Spania eller Hellas med venninner, og kjærestene deres drar med kompiser til Hellas eller Spania også. Men ikke samtidig... På partysteder som Ios, Hersonissos, Agia Napa, Zakynthos, Magaluf og deler av Gran Canaria... Noen har også fått øynene opp for Løkken i Danmark. Har hørt veldig mye dårlig om de stedene og hva som foregår der, og har aldri skjønt hvorfor folk vil feste og ta av uten kjæresten sin! Jeg og to venninner skal til Hellas i august (planlagt og bestilt før jeg og kjæresten ble sammen). Til Naxos, altså ikke full partyfres hele tiden, men blir nok noen barbesøk på kveldene... Og i dag ble kjæresten min spurt om han ville være med til Løkken. Noen bestemte seg plutselig for å dra, og vil få med han og andre... Jeg er sjalu og vil ikke at han skal dra. Stoler på han men har som sagt hørt så mye dårlig om Løkken... Hvordan kan jeg bli rolig og glad for at han også skal på tur? Jeg skal jo til Naxos selv...
Gjest StockDama Skrevet 21. juli 2008 #2 Skrevet 21. juli 2008 Du får tenke at han skal på tur og ha det gøy. Er vel ikke ille det? Hørt mye ille om sydenturer også, så dere står veldig likt der i mine øyne hvertfall =D
she devil Skrevet 21. juli 2008 #3 Skrevet 21. juli 2008 så lenge du stoler på han så spiller det vel ingen rolle om han reiser til ibiza...løkken eller svalbard;)
Gjest per25 Skrevet 21. juli 2008 #4 Skrevet 21. juli 2008 Skal ikke du på jentetur også da? Hvorfor liker du ikke at typen din får dra på guttetur da? Har vært i Løkken selv. Er akkurat slik som partystedene i syden. Du får bare stole på ham, og han får stole på deg
Lissi Skrevet 21. juli 2008 #5 Skrevet 21. juli 2008 Jeg skjønner at dette er litt tungt for deg. Men du må bare tenke på at du har absolutt ingen baktanker med å dra på ferie til Hellas, så han har neppe noen baktanker med å dra til Løkken. Det kan ikke være sånn at bare den ene i forholdet kan reise på tur og den andre skal sitte hjemme. Jeg skal en uke til Syden i august med ei venninne. Sambo kommer ned den dagen venninna mi drar hjem. Så det blir deilig å være fra hverandre litt og få muligheten til å savne hverandre.
Reveal Skrevet 22. juli 2008 #6 Skrevet 22. juli 2008 Unnskyld at jeg kanskje er litt slem nå- men herregud? Tror du virkelig kjæresten din mister evnen til å tenke rasjonellt- bare fordi han skal til et navngitt sted??? Det som kan skje i Løkken, på Naxos, Ibiza eller Agia Napa for den del- det kan like fint skje på et utested hjemme! Er ikke stedet som gjør evt handliger- men personen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå