Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #1 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvor var du da hjernene ble utdelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juli 2008 #2 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som kjeder seg i sommerferien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2008 #3 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som kjeder seg i sommerferien? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick Skrevet 21. juli 2008 #4 Del Skrevet 21. juli 2008 Var opptatt med å beundre de nyutdelte puppene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. juli 2008 #5 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvor var du da hjernene ble utdelt? I køen. Hvor var du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RuskeSara Skrevet 22. juli 2008 #6 Del Skrevet 22. juli 2008 I køen. Hvor var du? Foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #7 Del Skrevet 22. juli 2008 I køen. Hvor var du? Hvordan skal jeg kunne vite det? Hjernen er jo alt, den styrer kroppen, den innholder hukomelse. Så jeg kan jo ikke vite hvor jeg var da. Men du kan jo gjette hvor jeg ikke var. Du var i køen, du finner det ut. Bare synd Trollmannen fra Oz bare er eventyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. juli 2008 #8 Del Skrevet 22. juli 2008 Foran deg Sikkert. De med færrest hjerneceller ble utdelt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #9 Del Skrevet 22. juli 2008 Sikkert. De med færrest hjerneceller ble utdelt først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RuskeSara Skrevet 22. juli 2008 #10 Del Skrevet 22. juli 2008 Hey! Tørk av deg det gliset! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #11 Del Skrevet 22. juli 2008 Hey! Tørk av deg det gliset! :gjeiper: Ække min skyld vel, jeg sto bakerst okey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2008 #12 Del Skrevet 22. juli 2008 På samlebåndet! Vet dere hvordan vi fikk navlen? *venter spent på at ingen klarer gjette* For da vi lå på samlebåndet så stod Gud ved siden av å pekte på oss ved å trykke oss på magen mens han sa: Duuuu er ferdig, duuuu er ferdig, duuuu er ferdig.. Hehe, husker pappa gikk rundt og fortalte denne da jeg var liten:P haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 22. juli 2008 #13 Del Skrevet 22. juli 2008 På samlebåndet! Vet dere hvordan vi fikk navlen? *venter spent på at ingen klarer gjette* For da vi lå på samlebåndet så stod Gud ved siden av å pekte på oss ved å trykke oss på magen mens han sa: Duuuu er ferdig, duuuu er ferdig, duuuu er ferdig.. Hehe, husker pappa gikk rundt og fortalte denne da jeg var liten:P haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. juli 2008 #14 Del Skrevet 22. juli 2008 På samlebåndet! Vet dere hvordan vi fikk navlen? *venter spent på at ingen klarer gjette* For da vi lå på samlebåndet så stod Gud ved siden av å pekte på oss ved å trykke oss på magen mens han sa: Duuuu er ferdig, duuuu er ferdig, duuuu er ferdig.. Hehe, husker pappa gikk rundt og fortalte denne da jeg var liten:P haha :ler: :ler: :ler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juli 2008 #15 Del Skrevet 22. juli 2008 Sikkert. De med færrest hjerneceller ble utdelt først. Står fortsatt i kø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. juli 2008 #16 Del Skrevet 22. juli 2008 *prøver å finne den køen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #17 Del Skrevet 23. juli 2008 På samlebåndet! Vet dere hvordan vi fikk navlen? *venter spent på at ingen klarer gjette* For da vi lå på samlebåndet så stod Gud ved siden av å pekte på oss ved å trykke oss på magen mens han sa: Duuuu er ferdig, duuuu er ferdig, duuuu er ferdig.. Hehe, husker pappa gikk rundt og fortalte denne da jeg var liten:P haha Gud trykket nok ikke hardt nok på meg. Jeg hadde navlebrokk som liten. Kanskje jeg går rundt som halv-ferdig? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. juli 2008 #18 Del Skrevet 23. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaha Skrevet 23. juli 2008 #19 Del Skrevet 23. juli 2008 Fikk et stort hjerte jeg...og man kan da ikke forvente at alt er like stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2008 #20 Del Skrevet 23. juli 2008 Gud trykket nok ikke hardt nok på meg. Jeg hadde navlebrokk som liten. Kanskje jeg går rundt som halv-ferdig? :klø: Oh no! Gud sin produksjonsfeil! Eller kanskje du lå på rygg? Også tettet ryggen seg igjen fordi du var laget av litt gummi? Nei? Ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå