Gå til innhold

30 days igjen....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

I det siste Hjemmet- bladet er det test av "30 days". Der kom den bra ut da testerne gikk ned 2 strørrelser sånn uten videre......Har vært mye negativt om div. slanke middel her inne, men tror faktisk det virker for noen. Men kanskje bare om man egentlig har noen egentlige kilo å ta av i utgangspunkte....Dette var voksne damer med noen åpenbare kilo for mye.Ville bare komme med dette innspillet da en stadig påpekes at alt av hjelpemidler er svindel-noe jeg ikke tror stemmer helt. For noen virker det åpenbart:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Raptuza
Skrevet

Funka ikkje her i gården i hvert fall......... :erter:

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Tror nok du har helt rett, det er litt individuelt om diverse metoder virker eller ikke. Også kommer det jo selvfølgelig som du sier an på om man egentlig har noe særlig "ekstra bagasje", og hvor mye man gjør ut av midlene man bruker. Jeg har prøvd 30 days, men må jo innrømme at jeg trente ikke mer enn en til to dager i uken (av medisinske grunner), og fulgte nok heller ikke kostholdsrådene der heller :o) For meg er det veldig lett å si "den virket ikke", men jeg prøvde jo egentlig ikke heller.... :o)

Men at disse midlene kan hjelpe andre med vektnedgangen, tviler jeg ikke på :o)

Gjest Bolledeig
Skrevet

I hjemmet er det en ny "gladartikkel" om et random helsekostprodukt hver eneste uke, og jeg synes ikke det er verdens beste kilde til upartisk informasjon om alternativ medisin.

Det er vel ingen som påstår at det absolutt ikke kan fungere for noen (og spesielt ikke 30 days som skal brukes samtidig som sunt kosthold og trening, som faktisk funker mot overvekt). Men det må da virkelig være lov for brukere å diskutere effekten av helsekostproduktet både positive og negative, og ikke skubbe alle det ikke virket for under kategorien "trengte ikke å gå ned i vekt i utgangspunktet".

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Bolledeig: var det noen av oss på denne tråden som gjorde det nå, eller mente du generelt inne på forumet? :o) Jeg har ikke brukt forumet så lenge, så jeg vet jo ikke :o)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg mente generelt. Folk er forskjellige, altså vil folk reagere forskjellig på ting ;) Men problemet med en del av disse produktene (30 days inkludert) er at det markedføres som en enkel løsning som passer alle.

30 days kuren går jo blant annet ut på at man skal leve sunt og mosjonere. Da er jo også sjansen for at man går ned i vekt samtidig ganske stor. Det samme gjelder for CLA. For all del, hvis folk går ned i vekt fordi de kombinerer 30 Days og mosjon er ingenting bedre. Men man må også tåle å høre fra dem det ikke funker for.

Og når en tråd med mange som har prøvd 30 days og det ikke fungerer for havner på toppen i søkemotoren google, er det vel dårlig nytt for dem som markedsfører produktet ;) Synd å si det men. Hele siste siden er bare misfornøyde kunder, noen av dem ble til og med syke av det. Og da er jeg mer tilbøyelig til å høre på andres erfaringer enn en "gladartikkel" i Hjemmet.

Gjest rabrabara
Skrevet

Ikke glem at Hjemmet selger drømmer. Og å selge er det aller viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...